.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, February 13, 2004

چی مينويسم

اولين و مهمترين چيزی که راجع بهش خواهم نوشت خاطرات ايرانم خواهد بود. دوران مدرسه و دوران دختر بازی های جوونی و موش و گربه بازی ها با کميته ای ها و بسيجی ها که مطمئن هستم که بيشتر شما هم موردای مشابه داشتيد برای همين کمک شما رو هم ميخوام. دلم ميخواد شما هم خاطراتتونو بنويسيد و برام بفرستيد چون من که آنچنان توی اين برنامه ها نبودم ولی حتی اگر ختم اين جوونی بازيام بودم بازم يه جايی ته ميکشيد.

ميخوام که کار يه خورده که جلو رفت و ذخيره کافی جمع شد وبلاگ انگليسی را هم راه بندازم و خاطرات رو ترجمه کنم که برد کار زيادتر بشه. بيايند با هم کمک کنيم تا همه بفهمند به نسل ما چی گذشته.

غير از اون من راجع به زندگی روزمره و هر چيزی که ارزش بحث کردن و ياداوری باشه خواهم نوشت . خلاصه ميگن:

هيچ آداب و ترتيبی مجوی هر چه ميخواهد دل تنگت بگوی

تا بعد