.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Saturday, November 13, 2004

خليج هميشه عربی

آقای نشنال ژئوگرافيک عزيز

همانطور که مستحضريد ما در طی چند سال گذشته تلاش بی وقفه ای کرده ايم برای از بيخ عرب شدن. از تاريخمان گرفته، تا پرچممان و اسم سرزمينمان و از زبانمان گرفته تا تقويممان و از صبحگاه مدرسه هامان گرفته تا اسامی بچه هایمان و از رئيس قوه قضائيه مان گرفته تا خدمت گذاران صديق عرب شاغل در نيروی انتظامیمان و از جر دادن بخشی از بدنمان برای ملت مظلوم فلسطين گرفته تا واجر کردن آن برای ملت عراق.

با توجه به اين همه تلاش ما برای از بين بردن و نابود کردن فرهنگ آريايی و اعتلای فرهنگ والای تازی در ايران، شايسته اين بود که تغيير نام خليج فارس به عربی را هم به خود ما می سپرديد تا اين کار نيز چون ديگر موارد به بهترين نحو ممکن صورت می پذيرفت. با اين حال از همکاری شما در بی مقدار کردن و نابود کردن نام و فرهنگ ايران کمال سپاس را داريم و اميدواريم اين همکاری موثر همچنان تداوم داشته باشد.

موخره:
اگر شما بر خلاف ما پيروان فرهنگ تازی علاقمنديد که خليج فارس همچنان خليج فارس بماند به اينجا و يا اينجا برويد و با فرستادن يک ايميل آماده ارسال به نشنال ژئوگرافيک از هویّت خود تون دفاع کنيد. اگر هم به هویّت خود تون که از ديد ما البته بی اهميته خيلی اهميت می ديد بقيه را هم تشويق کنيد به انجام اين کار.

1 Comments:

  • آقای سردبیر ناشنال جعرافیک یادم می آید که روزی بامن که در روابط عمومی صنعت نفت جنوب ( آبادان ) خدمت میکردم مصاحبه ای داشتید و در آن روزها مشترک نشریه شما هم بودم .نمیدانم چطور میشود که به راحتی حقیقت مسلمی را که سالیان دراز از آن نام می بردید و در نقشه هایتان بکررات نامی بجر خلیج فارس نداشتید این واژه جدیدی که اخیراً بکار می برید ویا گوگل غیر قابل اعتماد و آدم فروش گوگل آنرا باب کرده اید از کدام شکم مزدور و کثیفی متولد شده؟

    By Blogger Unknown, at 12:33 PM  

Post a Comment

بازگشت به صفحه اصلی