.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Tuesday, January 18, 2005

آناهيتا پهلبد شاهزاده ای که آرزو دارد خواننده شود



دوستی خبر داد که فلان ساعت، فلان شب کانال E! سريال Love is in the Hair را حتما ببين. يکی از اين Reality Show هاست که اين بار شخصيت اصلی داستان شاهزاده آناهيتا پهلبد يا همان Princess Ann Claire نوه والاحضرت شمس پهلوی است. من هم از آنجا که پيش از اين راجع به اين سريال شنيده بودم تصميم گرفتم که آنشب وقتی کنار بگذارم برای ديدن هنر نمايی های اين شاهزاده و ذخيره کردن افتخار از بابت درخشش يک ايرانی ديگر در صحنه هنر.



البته اين اميد با ديدن شاهزاده خانم در حالی که از آغوش اين مرد به آغوش ديگری پرتاب می شد و با اصراری که سازندگان مجموعه و بيشتر از آنها خود پرنسس برای احمق جلوه دادن يک زن ،حالا شاهزاده يا ايرانی يا هر چی، به خرج می دادند تبديل به ياس شد. حرکات، ديالوگ ها و رفتار های مضحک و بچه گانه ای که آناهيتا در طول فيلم از خود نشان می داد باعث شد که پيش از اتمام سريال، کانال را عوض کنم و ببرم روی ماهواره و تلويزيون های بيست و چهار ساعته. اينطوری حد اقل يکی از اعضای خانواده، يعنی مادر بزرگ خانمم که چند وقتی است مهمان ماست و با ورودش فضای خانه ما را سرشار از قاسم گلی و حجی جون و شبخيز و ننه سليمه کرده از روشن بودن تلويزيون لذت می برد. البته بايد اقرار کنم که خود من هم بعد از نيم ساعت ديدن شاهزاده آناهيتا، برای اولين بار، بسيار از ديدن چهره حجی جون لذت بردم.



البته چون می خواستم راجع به اين سريال مطلب بنويسم همينطوری که داشتم از بيانات حجی جون و قاسم قلی استفاده می کردم، رفتم توی سايت اين سريال تا ببينم اصلا داستان چيه؟

Princess Ann Claire که عاشق موسيقی محلی آمريکايی يا همان Country Muzic هست تصميم می گيرد که از لندن محل زندگی خانواده اش به آمريکا بياید تا بتواند شغل مورد علاقه اش يعنی خوانندگی را دنبال کند. او در اين مسير به همراه Agent يا کارپردازش به گرفتاری ها و مشکلاتی بر می خورد. پدر و مادر او از مخالفين سرسخت خوانندگی و بازيگری دختر متفاوتشان هستند و او را تهديد می کنند که در صورت انجام اين کار از خانواده سلطنتی طرد خواهد شد. به نظر می آيد که ماندانا خواهر کوچک تر، از نظر اخلاقی در نقطه مقابل آناهيتا قرار دارد و باقی ماجراها ...


پدر و مادر آناهيتا


ماندانا خواهر کوچک تر

به هر حال اگر شما هم مثل من کنجکاويد که از زندگی اين شاهزاده خانم عجيب سر در بياوريد می توانيد اينجا قسمت های بعدی سريال را دنبال کنيد.
سايت سريال Love is in the Hair

پی نوشت: مثل اينکه شوخی شوخی اين آناهيتا خواننده Country Muzic شده! الان که می خواستم اين مطلب را پست کنم يک سر زدم به سايت اين سريال. ديدم چه کليپ موزيکی ازش درست کردند. به به، واقعا لذت بردم!

1 Comments:

  • شما خیلی کس خل و خوب هستین

    ادم دلش براتون می سوزه

    By Anonymous Anonymous, at 1:43 PM  

Post a Comment

بازگشت به صفحه اصلی