.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, August 20, 2004

پيام خطرناک رئيس جمهور و رئيس مجلس

باز ما يک سوژه خوب و باحال پيدا کرديم و تا آمديم قوامش بديم و آماده اش کنيم اين سينا عين شزن ظاهر شد و هر چی ما می خواستيم بگوييم و بنويسيم را نوشت و پابليش کرد و طبعا حال ما رو کرد توی قوطی.

فقط يک نکته مانده و آن پيام خطرناکی بود که رئيس جمهور و رئيس مجلس بلافاصله بعد از خود داری ميراسماعيلی از مبارزه با حريف اسرائيلی دادند.
بخوانيد: (نقل از ايسنا)

پيام رييس‌جمهور:
كار بزرگ آرش ميراسماعيلي قهرمان فداكار ما كه در اعتراض به كشتار و ترور و غصب از مدال المپيك صرف‌نظر كرد، در تاريخ افتخارات ميهن ثبت خواهد شد. اين عزيز در قلب ملت ما و همه‌ي آزادگان جهان جايگاهي والا خواهد داشت.
اين ايثارگري را ارج مي‌نهيم و به او و همه‌ي قهرمانان عزيز ايران سربلند، درود مي‌فرستيم و اعلام مي‌كنيم كه ملت ايران او را قهرمان المپيك 2004 مي‌داند.
سيد محمد خاتمي

پيام رئيس مجلس:
ورزشكار عزيز جناب آقاي آرش ميراسماعيلي! خبر رسيد كه جناب عالي در مسابقات المپيك از مسابقه با حريفي كه نماينده‌ي حكومت اشغالگر فلسطين بوده خودداري كرده‌ايد و در نتيجه از دور مسابقات حذف شده‌ايد.
اينجانب اين انتخاب شجاعانه را كه نمونه‌اي از روح جوانمردي و پهلواني همه‌ي ورزشكاران ايراني است به شما تبريك مي‌گويم.
اطمينان داشته باشيد كه حذف شما از مسابقات به دليل موضع انساني و اسلامي‌تان جايگاه شما را در دل همه‌ي ايرانيان و بلكه همه‌ي انسان‌هاي آزاديخواه و عدالت‌طلب جهان تثبيت خواهد كرد.
موفقيت شما و ديگر ورزشكاران عزيز جمهوري اسلامي ايران را در همه‌ي عرصه‌ها از خداوند خواهانم.

متاسفانه به دليل عجله يا هرچيز ديگر؛ در هيچ يک از اين دو پيام ملاحظات سياسی رعايت نشده بود و بيم آن می رود که به خاطر اين پيام ها مورد تحريم های جدی بين المللی قرار بگيريم. پشنهاد می نمايم که سريعا اين دو پيام پس گرفته شود و به جای آن پيام مشترک زير برای ميراسماعيلی ارسال شود.

"برادر عزيز جناب آقای آرش ميراسماعيلي، اضافه وزن و اسهال جنابعالی را که کمک شايانی بود به مقاومت ملت مظلوم فلسطين و مشت محکمی بود به دهان صهيونيسم بين الملل و استکبار جهانی صميمانه سپاس می گوييم.
جنابعالی اثبات نموديد که حتی با دست خالی و باسن و شکم پر هم می توان با صهيونيسم مبارزه نمود و به حمايت از ارزش ها پرداخت."

با احترام
امضا