.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, November 22, 2004

سربازان وبلاگ نويس

خليج العربی Arabian Gulf Gulf خليج

دوستان عزيز وبلاگ نويس وقت وقته دست بالا زدن و اقدامات عملی است. حالا زمانی است که بايد اثبات کنيم که ايرانی واقعی کيست و ايران واقعی چيست. وقت آن است که به دنيا بفهمانيم که هر چند ايرانی سالهاست که محکوم به حکومت پذيری عرب تبارها و عرب نماها شده ولی عرب نيست. موعد آن رسيده که به NG و AP و Yahoo و کوفت و زهرمار اثبات کنيم که ايرانی واقعی سرزمينش را چون جان عزيز دارد و اگر حکومتگر فاسد نالايق بی هویّت ملک ايرانش را وجه المصالحه ای برای پر کردن جيب خود در معامله با دريوزگان آن سوی آب قرارداده دليل بر آن نيست که ايرانی نيز همان کند.

و اما چه بايد کرد
دوست عزيزم لگوماهی پشنهاد بسيار خوبی داده که کاملا عملی است. پشنهاد بسيار ساده است. کافيست که کلمات Arabian Gulf ، Gulf ، خليج ، و خليج العربی ("ی" ها بايد عربی باشد) را به دفعات در پست های وبلاگتان به صورت هايپرلينک بياوريد (مثلا در ابتدای هر پستتون و در ستون لينک های دائميتان) و لينکی که به اين کلمه می دهيد نيز www.persiangulfonline.org خواهد بود که سايت سازمان رسمی دفاع از اسم خلیج فارس می باشد. نتيجه اين کار ـ اگر همه با هم آنرا انجام بدهيم ـ این می شود که با جستجو بر روی کلمات arabian Gulf و خليج العربی سايت خليج فارس در بالاترين رتبه قرار می گيرد.

باعث افتخار من هست که می توانم مثل يک سرباز خط مقدم جزو اولين کسانی باشم که گوگل را اينچنين بمباران می کنم. سربازان وطن! سربازان وبلاگ نويس! بشتابيد که اين بار اين ما هستيم که بايد قدم پيش بگذاريم. صفای قدم تک تکتان.

توضيحات ضروری:
يکم ـ من چون اطلاعات فنی ام بسيار ناقصه. ممکنه که در توضيح روش کار اشتباهاتی داشته باشم. خواهشم اينه که اگر کسی اطلاعات کاملتری داره و يا روش بهتری برای اين کار می شناسه اعلام کنه تا بتوانيم اين کار را به بهترين نحو انجام بدهيم.

دوم ـ وبلاگ نويسان را می توان به دو دسته عمده تقسيم کرد. آنها که برای رقابت آمده اند و نخوت می فروشند و گروهی که برای رفاقت آمده اند و خريدار عشق اند. هر چند که گروه اول هم چون گروه دوم اکثرا افرادی هستند با شخصيت و معلومات بالا و قابل احترام، ولی به دليل نوع خاص تفکرشان که بر مبنای ناديده گرفتن هر گونه ديدنی در پايين دست شکل گرفته، معمولا مخاطب من نيستند و من را با آنها کاری نيست.
با اين وجود در اين مورد خاص از اين دوستان هم تمنا دارم به اين حرکت بپيوندند و برای يک بار هم که شده از دغدغه افت کلاس و ترس از معروف کردن اين و آن در بيايند.
دوستان! نگران نباشيد! در اين حرکت جمعی شما تنها و تنها بايد به يک سايت لينک بدهيد و آن يک سايت رقيب شما نيست، که مکمل شماست و شهرتش نه تنها ضربِه ای بر غرور و شهرت شما نخواهد بود که باعث افتخار و سربلنديتان خواهد شد. سايت سازمان حمايت از نام خليج فارس

اضافات بسيار مهم:
در زمانی که اين مطلب را آماه می کردم لگوفيش مطلبش را به روز کرد و اعلام کرد که يک سايت درست کرده که بسيار بهتر از سايتی که قبلا معرفی کردم ميتونه صدای اعتراض ما را به گوش دنيا برسونه. بنابر اين قويا توصيه می کنم که به جای لينک persiangolfonline.org از لينک http://legofish.com/arabian_gulf.htm استفاده کنيد به شکل زير:
خليج العربی
Arabian Gulf
خليج
Gulf