.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Saturday, January 22, 2005

درخواست از جبهه مشارکت، سازمان مجاهدين و دکتر معين

وثيقه آرش سيگارچی را تامين کنيد

دوستان اصلاح طلب! آقای معين، آقای خاتمی، آقای آرمين، آقای مزروعی، آقای تاجزاده، آقای نبوی آقای...!

ديروز، ما برای امروز شما هم صدا شديم و حامی. امروز اين شما هستيد که بايد برای فردای آرش و ما و حتی خودتان دست ها را بالا بزنيد. اين فرصتی است تاريخی برای شما تا اثبات نماييد که با مردميد و در جبهه مردم. اين فرصت طلايی و اين موقعيت عالی را نه از خود دريغ کنيد، نه از آرش و نه از مردمی که دلسردی آنها مساوی است با شکست اصلاحات.

به شما اطمينان می دهيم که تامين وثيقه آرش سيگارچی و مهيا نمودن شرايط آزادی او گام بلندی خواهد بود برای حفظ آخرين و تنها پايگاه اصلاحات از جانب شما. هشت سال فرصت سوزی کافی است! اين آخرين فرصت ها را ديگر نسوزانيد!


دوستان بياييد همه با گذشتن اين مطلب در وبلاگ هايمان صدای خود را رساتر نماييم. بياييد به نيروی عظيم اين اتحاد که حاصل آنرا چند بار تجربه کرده ايم ايمان بياوريم و يکبار ديگر و اين بار برای آزادی آرش سيگارچی دست در دست هم دهيم. می دانم که بسياری از شما با اصل درخواست از اين گروه از اساس مخالفيد. ولی تمنای من اين هست که شرايط را بسنجيد و بدانيد که اين سريع ترين و آسان ترين راه است برای رسيدن به هدف، يعنی آزادی آرش عزيز. پس شما هم اين فرصت طلايی را از خود و آرش دريغ نکنيد.