.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, March 18, 2005

نامه وبلاگ نويسان به هاشمی و اعلام همکاری در تبليغات انتخاباتی

align="right">
ای نامه که می روی به سويش از جانب من کف کن ز رويش

حضرت حجت الاسلام و المسلمين عاليجناب آقای هاشمی سردار سازندگی

ما، جمعی از وبلاگ نويسان، از آنجايی که شيفته احساس تکليف شما برای حضور در انتخابات رياست جمهوری شده ايم و از آنجا که همچنان که فرموده ايد در بين ديگر کانديداها شخص خاصی را در اين قد و قواره نيافتيم خواهان همکاری با شما در راه اين افتخار هستيم. همانطور که می دانيد وبلاگستان فارسی به دليل محبوبيت بالا و سابقه خوب از قدرت و نفوذ بالايی در بين افکار عمومی برخوردار است (بياد بياوريد خليج فارس، رضا زده، و غيره را).

خالصانه خدمتتان عرض می کنيم که با توجه به جميع جهات بالا، کليد موفقيت شما در دستان وبلاگ نويسان است. سوگند می خوريم که بذل عنايت شما به ما می تواند بسيار موثر تر باشد از آنچه که شما اکنون به وسيله چند روزنامه نگار و چند رسانه محدود مثل شرق و بی بی سی و از اين دست انجام می دهيد. باور کنيد که يک عکس تمام قد رو به دوربين با خنده نمکين و مشهور از شما در وبلاگ های ما می تواند صد ها برابر آن عکس پشت به دوربين روی جلد سالنامه شرق تاثيرگذار باشد. سردار! خام نشويد! اگر اين سالنامه قرار بود تنها در محدوده قزوين توزيع شود بحثی نبود؛ ولی انتشار عکسی زننده از پشت شما در سطح کشور و در اينترنت، در تمام دنيا را آيا نبايد تعبير به اين کرد که اين دوستان نمک را خورده اند و کمر به شکستن نمکدان بسته اند.

به هر روی اميدوارم که ما را دوستان واقعی خود بدانيد و در نظر داشته باشيد که ما می توانيم بهترين خدمات تبليغی را در اختيار شما قرار بدهيم.

در زير نظر شما را به فهرست خدمات تبليغاتی وبلاگستان به همراه قيمت و ساير جزئيات جلب می نمايم. به اميد همکاری روز افزون.

عکس تمام قد رو به دوربين در بالای وبلاگ به جای لوگو. هر وبلاگ چهار صد هزار تومان

مقاله کلاس بالا - مقالاتی که در ذکر سجايای شخص در قالب های تحليلی، تشريحی، تحقيقی، حماسی و غيره نوشته می شود. هر مقاله ۲۵۰۰۰۰ تومان.

مقاله خطری - مقالاتی که عموما به منظور خراب کردن رقيبان کار می شود. هر مقاله ۳۰۰۰۰۰ تومان.

پتيشن - هر پتيشن در صورت امضای جمعی ما حد اقل ۲۰۰۰۰ امضا خواهد داشت. ۱۵۰۰ تومان برای هر امضا.

تغيير اسم وبلاگ ها - نظير انچه که در مورد امروز انجام داديم. مثلا در يک روز خاص همه اسم وبلاگمان را "ما اکبرو ميخوايم يالّا" می کنيم. هر وبلاگ برای هر روز تغيير نام ۱۰۰۰۰۰ تومان.

لوگو در کنار صفحه - لوگوی شما را با لبخند مليح به وسيله بهترين طراحان می سازيم و در ستون کنار وبلاگ هایمان قرار می دهيم. هر لوگو ۸۰۰۰۰ تومان

لينک دائمی در کنار صفحه - با خريد يک لوگو اين مورد به صورت رايگان در اختيار متقاضی قرار داده می شود.

لينک مستقيم در لينکدونی يا در متن - با اشاره به نام شما لينک داده می شود. اين مورد برای شما رايگان است چون با ديدن اسم شما لينک هيچ وقت مشاهده نخواهد شد.

لينک گنگ ـ بدون اشاره به نام شما با کلماتی گنگ ولی جذاب و در ارتباط با موضوع لينک داده می شود. مثال: لينک به سايت شما يا عکس شما با اين مضمون. "بازگشت قدرت و افتخار به ايران را در تنها در دستان نوازشگر او جستجو کنيم". هر لينک ۱۵۰۰۰۰ تومان

لينک گمراه کننده - با اشاره به يک موضوع تحريک آميز سيل خوانندگان را به سوی وب سايت يا عکس يا هر آنچه که شما می خواهيد روان می کنيم. مثال: "ويدئوی جديد پاريس هيلتون و پاملا اندرسون رسيد" يا "عکس های سر بريدن و خوردن خون و جيگر زن ايتاليايی در عراق" يا "عکس های جديد هديه تهرانی با بيکينی". هر لينک ۴۰۰۰۰۰ تومان

خدمات جانبی
پالتاک (جديد) - امکان جديدی که می توانيم به وسيله آن شما را به بهترين نحو معرفی کنيم. مثلا می توان عنوان جلسه بعدی را گذاشت "بررسی اثرات مثبت حضور رفسنجانی در انتخابات".هر جلسه ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

کامنت - می توانيم با کامنت گذاشتن در وبلاگ های ديگران توجهشان را به حضور شما در عرصه انتخابات جلب کنيم. هر کامنت ۱۰۰۰ تومان مثال: سلام وبلاگ خوبی داری به من سر نزدی هم نزدی، اما به رفسنجانی رای بده.

در صورت تمايل می توانيد با بخش بازاريابی ما تماس بگيريد تا ترتيب کار داده شود. باز هم می گوييم که با توجه به خدمات بی نظير ما بدون شک کليد موفقيت شما در دستان وبلاگستان فارسی است و بس.

جمعی از وبلاگ نويسان