.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Saturday, June 18, 2005

بنويسيم ...، بخوانيم احمدی نژاد

.
داشتم فکر می کردم که ميون اين همه مقاله و تحليل و آمار و خبر چی بنويسم که هم مختصر و مفيد حرفم را زده باشم و هم ملت حوصله کنند بخونند. ياد حرف هشت سال پيش گل آقا افتادم که نوشته بود
بنويسيم خاتمی بخوانيم ناطق نوری

امسال در کشور امام زمان و به لطف امدادهای غيبی آقا با افتخار می تونيم
بنويسيم قاليباف، بخوانيم احمدی نژاد
بنويسيم لاريجانی، بخوانيم احمدی نژاد
بنويسيم انتخابات کشکی، بخوانيم احمدی نژاد
اصلا هيچی ننويسيم، بخوانيم احمدی نژاد


به هر حال نمی تونم خوشحالی خودم را از صعود احمدی نژاد به مرحله دوم انتخابات پنهان کنم. شنيدم که شعار مرحله دوم احمدی نژاد اينه:
به اميد روزی که هر بسيجی بيست شناسنامه داشته باشد

شايعه که در صورت رياست جمهوری احمدی نژاد، برای اينکه خدای نکرده چهره ايشان در روابط خارجی ايران تاثير منفی نگذاره قراره در ملاقات های خارجی و در مجامعِ بين المللی روی سر ايشان گونی بکشند.

ولی اين را جدی جدی ميگم. از خيلی وقت پيش صحبت اين بود که آيت الله فاکر قراره پست مهمی تو کابينه احمدی نژاد داشته باشه. صحبت اين بود که يا معاون اول باشه و يا وزير امور خارجه.
بنابراين همه با هم اين جمعه برای احمدی نژاد فاکر

خارج از بحث: چند تا از دوستان که از پيش بينی های دقيق من شگفت زده شده بودند خواهش کردند که با توجه به اين قدرت خدادادی بيفتم توی بيزنس پيشگويی. اين موضوع حسابی من را به اين فکر انداخته که يک تشکيلاتی برای اين کار درست کنم .