.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Sunday, June 12, 2005

ل مثل لينک

.
انفجار های شديد در چند نقطه اهواز.

اگر شما هم می خواهيد از حرکتی که برای ناصر زرافشان آغاز شده حمايت کنيد می توانيد اين کد را در وبلاگتان کپی و پيست کنيد.

مجيد زهری برنامه ای را با عنوان شهر در شهر در راديو تورنتو آغاز کرده که بايد بسيار شنيدنی باشه. به اين دوست عزيزم تبريک می گم و براش آرزوی موفقيت دارم.

خواندن نظرات ديگران درباره مطلبی که درباره حمايت از معين نوشته بودم وسوسم کرد که باز سيستم نظرخواهی وبلاگم را باز کنم. شما هم اگر نظری راجع به اون مطلب داريد می توانيد اينجا نظرتون را بنويسيد.

کديور هم محور اصلی استدلالش در حمايت از شرکت در انتخابات، پيشگيری از يکپارچه شدن حکومت و فراهم آوردن شرايط حاکميت دوگانه يا دوقطبيه.

عجب فيلمی بود Crash. توصيه می کنم حتما گير بياريد و ببينيد. پال هگيس نويسنده و کارگردان فيلم، همونيه که سناريوی Million Dollar Baby رو هم نوشته بود. در وصف اين فيلم همين يک جمله ديويد دنبی در نيويورکر بس که ميگه اين فيلم قويترين فيلم ساخته شده در آمريکا بعد از Mystic River کلينت ايستووده.
بقيه نقد ها راجع به اين فيلم.

مي دونم که تقريبا همتون فيلم مصاحبه حجاريان و معين را ديديد ولی برای آرشيو خودم لازم بود اينجا بهش لينک بدم.

با اينکه من مخالف سرسخت مقالات و مصاحبه های طولانيم ولی از اين مصاحبه يزدی با آفتاب نتونستم چشم بپوشم.

گزارش ايسنا از حضور شان پان در ايران به همراه عکس.

اين هم يک عکس ارکاتی دخترکش از قاليباف.

و باز هم ع ک س های آنچنانی از انتخابات.