.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Wednesday, June 15, 2005

نظرات مردم در سايت نامزدهای رياست جمهوری

.
از نکات بارز انتخابات اخير رياست جمهوری در ايران استفاده کانديداها از تکنولوژی در تبليغات انتخاباتی بود. تقريبا تمامی نامزد ها با راه اندازی سايت های اينترنتی و وبلاگ سعی در جمع آوری رای جوانان داشتند. از جمله نکات مثبت اين کار ارتباط دوسويه ای بود که از طريق سيستم نظرخواهی يا کامنت وب سايت ها و وبلاگ های اين کانديدا ها حاصل می شد. در ادامه اين نوشتار پاره ای از نظرت ارسالی مردم برای اين کانديدا ها را با هم مرور می کنيم.

وب سايت احمدی نژاد
ممد هپلی
آقای احمدی نژاد! من در برنامه تلويزيونی انتخاباتی شما در رکابتان بودم. هيچوقت خاطره بوی پای شما را در آن روز عزيز فراموش نمی کنم. بعد از سال ها شما خاطره بوی پای شهيد رجائی را برای من زنده کرديد. می خواهم تمنا کنم که بخشی از چرک لای انگشت کوچيکه پای مبارکتان را به عنوان تبرک برای اين حقير ارسال کنيد.به اميد روزی که در سازمان ملل با بوی پايتان دنيا را به لرزه درآوريد.

جورجيو آرمانی
من صاحب يک کمپانی بزرگ طراحی لباس و مد هستم. عکس شما را در اينترنت ديدم و شديدا تحت تاثير چهره فتوژنيک و هيکل برازنده شما قرار گرفتم. شما می توانيد در هر زمان که مايل باشيد به عنوان سوپرمدل و با حقوق بالا به استخدام کمپانی من در آييد.

مادر عاصی
آقای کانديدا! پسر من فوق العاده بی تربيت است و بازيگوش. همه نوع تنبيهی را در موردش به اجرا در آورديم ولی فايده ای نداشته. شنيدم که ديدن چهره شما در مورد اين جور بچه ها معجزه می کنه. آيا امکانش هست که برای تنبيه نهايی فقط يک يا دو دقيقه اين بچه را به حضور بپذيريد؟

انجمن جواد های مسلمان
دست در دست هم دهيم به مهر
ميهن خويش را کنيم جواديه
اين حق هر ايرانی است که در خانه يک درخت پلاستيکی با چراغانی شهر نو داشته باشد.
رای ما به سردار جواديه محمود احمدی نژاد

مرده بعد از اين
آقای احمدی نژاد به دليل ضعف مالی شديد امکان خريد قبر در بهشت زهرا برای من و شش سر عايله ام نيست. ضمن تشکر از شما بابت اقدام خداپسندانه تان در خارج کردن انحصار بيزنس قبر از دستان مافيای بهشت زهرا و توسعه صنعت قبرستان به درون شهرها می خواستم خواهش کنم اگر ممکنه يک دستگاه قبر هفت طبقه برای من و خانواده ام در نزديک منزلمان در نظر بگيريد. به عنوان پيش پرداخت آمادگی دارم که دو عدد مفقودالاثر خدمتتون تقديم کنم. پيشاپيش از لطف شما سپاسگزارم.

دکتر ک سامی
اونجا کيه کيه، پشت ديوار کيه، سايشو من می بينم
اينجا منم منم، محمود احمدم، جونتو من می گيرم

محمد خرداديان
من به دور از تمامی اين هياهوی سياست بازان و با آگاهی و شناخت کامل از زادگاهتان به شما رای می دهم.

از وبلاگ هاشمی
داف باز جردنی
خاطرت خوب اين انتخابات را در کنار شما و با بچه های ستاد هرگز فراموش نمی کنيم. اميدوارم که چراغ اين ستاد هرگز خاموش نشه.

سين امامی
به شما لينک دادم. با اينکه می دانم هر روز به سايت من سر می زنيد و از علاقمندان کارهای من هستيد ولی به من لينک نمی دهيد. به هر حال وبلاگ "جهنم به علاوه من و واجبی" به روز شد.

دختر گريان
از وقتی که من اشک های شما را در پاسخ به سوالم در اون نشست ديدم يک دل نه صد دل عاشق شما شدم. آيا امکانش هست که در دفتر رياست جمهوری يک پست مثل پست مونيکا لووينسکی به من بدهيد.

رضا مارمولک
بابا تو ديگه کی هستی. من دهن تو و اون کمال تبريزی رو که از کاراکتر من بدون حق کپی رايت در يک برنامه ديگه استفاده ابزاری کرديد مورد عنايت قرار می دهم تا ديگه از اين کارها نکنيد.

کارمند دونپايه
شديدا از گرفتاری های مالی شعب ابی طالب يا همان ستادهای انتخاباتی شما منقلب شدم و بر مظلوميت و بی پولی شما گريستم. بدين وسيله اعلام می کنم که يک ماه حقوق خود را معدل ۸۰۰۰۰ تومان تقديم می کنم به شعبه شعب ابی طالب خيابان ترکمنستان.

پاريس هيلتون
حضور در کنار شما در نشستی که با ما هنرمندان خارج نشين داشتيد خاطره ای بود بيادماندنی. اميدوارم که اين ارتباط صميمانه را هيچ گاه قطع نکنيد. در ضمن پاملا اندرسون و آنا نيکول اسميت هم اينجا هستند و سلام می رسانند و التماس دعا دارند.
love

از وبلاگ کروبی
آقا تيزه
جناب والمسلمين کروبی! بدين وسيله حمايت قاطع خود را به نمايندگی از سوی تمامی ملت شريف ايران از جنابعالی اعلام می نمايم. ضمنا از آنجايی که شديدا دچار مشکلات مالی هستم می خواهم از شما درخواست کنم که دو ماه حقوق من را معادل ۱۰۰۰۰۰ تومان پيش بدهيد تا امکان ادامه حمايت ملت شريف در روزهای آتی فراهم شود.

حسن سلمونی
به حق که شما شيخ اصلاحات هستيد. درود بر شما و اون ريش مرتب و اصلاح شده و اون دست دندان سفيد و خوش ترکيب.

جيگر دات کام
واقعا از عکس های شما لذت برديم. بايد اعتراف کنيم که عکس های شما بيشترين هيت را در طی چند ماه اخير در سايت ما داشته. حتی بيشتر از عکس های هديه تهرانی و اون مدل لخت خوشگله. انشاالله هميشه به انتخابات.

اگر وقت و حوصله داشتم تا روز های مانده تا انتخابات خدمت باقی کانديدا ها هم خواهم رسيد.