.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, July 11, 2005

تازه از مسابقه مقاله نويسی

تا امروز دو دوست مطالبی درباره مسابقه نوشته اند. ف. م. سخن نازنين انتقادها و پيشنهاداتی داشت که که پيشتر درباره اش نوشتم و حتما از آن باخبريد.

مسعود برجيان دوست بسيار گرامی و يکی از اعضای هيئت داوران هم علاوه بر حاشيه کوتاهی که درباره اين مسابقه نگاشته، کار ارزنده ای کرده و سلسله مباحثی را آغاز کرده در مورد فرم و ساختار مقاله نويسی. به دوستانی که مايل به شرکت در مسابقه هستند توصيه می کنم حتما از اين راهنمای جامعِ استفاده کنند. از نويد فهيمی عزيز هم درخواست می کنم که برای اين گفتار يا خود آموز جايی در صفحه اصلی مسابقه در نظر بگيرد تا شرکت کنندگان بتوانند از آن بهره ببرند.

خصوصی با مسعود برجيان: مسعود جان، ميگند آدمها هر چه پاک تر و خوش قلب ترند به همان نسبت زودرنج تر هم هستند. اگر که می بينی در مطلب مسابقه لينک قديمی تو را گذاشتم اشتباه از من بوده و من می پذيرم. ولی علت آن نبوده که تو پنداشتی. فراخوان مسابقه را اگر چه که دو سه روز است در وبلاگم گذاشتم ولی اين مطلب آماده و به همين شکل فعلی دو ماهی درفت وار در گوشه ای به انتظار پست شدن نشسته بود ولی به دليل شلوغ و پلوغی قبل انتخابات با تاخير منتشر شد. شاهدم هم علی پيرحسين لو و نويد فهيمی.