.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, July 08, 2005

مسابقه مقاله نويسی وبلاگی



با چندين ماه تاخير بالاخره شرايط اجرای مسابقه مقاله نويسی فراهم شد. اين تعويق ناخواسته البته يک حسن بزرگ داشت و آن اضافه شدن يک پشتيبان مالی ديگر به جمع همراهان اين حرکت بود.

بايد از نويد فهيمی عزيز و شرکت پيام تک که جايزه نفر اول اين مسابقه را متقبل شدند تشکر کنم . البته تنها جايزه نبوده. شرکت پيام تک با طراحی سايت مسابقه و سازماندهی کارهای اجرايی آن، خاطر من را تا حد زيادی از بابت آبرومند برگزار شدن اين برنامه آسوده کرد. دوستان عزيز و نازنينم آقايان مهدی حکيمی و امير فهيمی هم برای نفرات دوم و سوم اين مسابقه جوايزی در نظر گرفتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

و اما مسابقه
موضوع اول يا اصلی: آيا با لزوم مجازات اعدام در جامعه موافقيد يا نه؟ اگر نه، پشنهاد جايگزين چيست؟
موضوع دوم يا جايگزين: اگر بخواهيد برای کسی نامه ای بنويسيد، اين نامه را به که می نويسيد و چه می نويسيد؟
تبصره ـ شرکت کنندگان می توانند در مورد هر دو موضوع مسابقه مطلب ارسال کنند و از اين بابت هيچگونه محدوديتی وجود ندارد.

مهلت ارسال مقالات: از تاريخ اين يادداشت دوستان به مدت سه هفته فرصت دارند که مقالاتشان را در بخش ارسال مقاله سايت مسابقه ثبت کنند.

نحوه بررسی مقالات: مقالات به ترتيب ارسال در سايت مسابقه منتشر می شوتد. پس از پايان مهلت سه هفته ای داوران با ارزيابی مقالات رسيده برترين ها را انتخاب می کنند.
تبصره- دوستانی که علاقمند به شرکت در بخش مسابقه نيستند می توانند در بالای مطلب ارسالی خود قيد کنند "خارج از مسابقه".

جوايز
نفر اول: اهدايی شرکت پيام تک
۳۰مگابایت فضا
Com / Net / Orgيک دامنه با پسوند های
۱۰اکانت ایمیل
۱۰اکانت دیتا بیس
۲۰ساب دومین

نفرات دوم و سوم: طراحی سفارشی وبلاگ يا وبسايت برنده توسط آقايان مهدی حکيمی و امير فهيمی از طراحان بسيار خوب سايت های فارسی.
تبصره ۱ - اين فرصت خوبی است برای دوستانی که وبلاگ ندارند و مايلند شروع به وبلاگ نويسی کنند.
تبصره ۲ - کسانی که به هر دليل مايل به استفاده از اين جايزه نيستند می تواند آنرا به نفرات بعدی يا هر کس ديگر که مايل باشند هديه دهند.

داوران: نويسنده وبلاگ خورشيد خانم، نويسنده وبلاگ پينکفويديش، مهشيد نويسنده وبلاگ زنانه ها، بيژن صف سری نويسنده وبلاگ روزگار ما، مسعود برجیان نويسنده وبلاگ پیام ایرانیان، نويسنده وبلاگ الپر، وحيد مقدم نويسنده وبلاگ دريا روندگان

چند نکته بسيار مهم
- از تمامی دوستان عزيزم درخواست می کنم که برای برگزاری بهتر اين مسابقه از آن حمايت کنند. خوب برگزار شدن اين مسابقه علاوه بر اينکه سبب رونق وبلاگستان و ايجاد انرژی مثبت در بين وبلاگ نويس ها می شود، کمکی خواهد بود برای يافتن استعداد هايی که تا به امروز به هر دليل ناشناخته مانده اند.

- درخواست حمايتم از شما تنها پشتيبانی تبليغاتی نيست. از تک تک شما تقاضا دارم که قلم به دست بگيريد و در مورد موضوع اين مسابقه مقاله بنويسيد. خواهشم اين است که به چشم يک حرکت فرهنگی به اين مسابقه بنگريد و با ارسال مقاله کمک کنيد تا نتيجه کار پربارتر بشود.

- موضوع اين مسابقه با دقت و وسواس زياد انتخاب شده. معتقدم اعدام و فلسفه وجودی آن از جمله موضوعات پيچيده ايست که متاسفانه به قدر کافی در فضای وب فارسی به آن بها داده نشده. اين مسابقه فرصت خوبی ايجاد می کند تا اين مهم در مرکز توجه صاحبان فکر و انديشه قرار بگيرد.