.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Thursday, May 27, 2004

دو نکته

۱- کامنت ها را برداشتم. هدفم از داشتن کامنت برای مطالب دو چيز بود. يکی اينکه امکان تبادل آرا و نظرات فراهم باشه و من متکلم وحده نباشم. دوم اينکه اين امکان برای من فراهم باشه که بفهمم که نظر خواننده ها نسبت به مطالب چيست. در مورد اول واقعا فکر نمی کنم که تمام مطالب نياز به نظر خواهی داشته باشه. اگر هم کسی مطلبی داشت ميتونه ايميل بزنه. البته همچنان برای مطالبی که احساس کنم نياز به بحث داره نظرخواهی را باز ميکنم. برای مواردی هم که دلم می خواهد که بدونم خواننده ها نظرشون چيه سيستم آمارگيری را راه انداختم که کار من را راه می اندازه.

۲- دوست های زيادی در عرض چند هفته گذشته برای من ايميل فرستادند و يا کامنت گذاشتند که متاسفانه بر خلاف رويه هميشگيم، به دليل کمی وقت فرصت نکردم به خيلی ها جواب بدم. از همه اونهايی که جواب از من نگرفتند عذر ميخوام و سعی ميکنم که کم کم به همگی جواب بدم ولی اگر احيانا کسی از قلم افتاد و جواب نگرفت بگذاره به حساب اشتباه من و يک بار ديگه ايميل بزنه و مطمئن باشه که جواب ميگيره.