.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, June 18, 2004

عکس های گردن زدن اسير آمريکايی در عراق

تکميل خبر
عبدلعزيز ال مکرين مضنون اصلی قتل پل جانسون، گروگان آمريکايی به همراه سه تن از همدستانش به وسيله پليس عربستان به قتل رسيد.
عکس جنازه عبدلعزيز ال مکرين.
اسلايد شو مرتبط.

توضيح ضروری: ضمن اينکه کاملا مخالف سانسور خبری هستم ولی می پذيرم که نمايش خشونت لخت به اشخاصی که مايل به ديدن آن نيستند کار درستی نيست. بنابر اين از همه کسانی که در طول چند ساعت گذشته با ورود به اين وبلاگ بی آنکه خود خواسته باشند شاهد اين عکس های فجيع و مشمئزکننده بودند عذر خواهی ميکنم و عکسها را از اين سايت حذف ميکنم. کسانی که مايل به ديدن عکس ها هستند ميتوانند با کليک بر روی لينک مربوطه آنها را مشاهده کنند.


مهندس آمريکايی که به وسيله نيروهای منسوب به القائده به اسارت در آمده بود امروز به قتل رسيد. وی در طی بيست سال گذشت به عنوان مهندس قراردادی برای شرکت هليکوپتر سازی آپاچی در کشور عربستان مشغول به کار بود. دو روز پيش فيلمی منتشر شد که وی را با چشم بند و دست بسته نمايش می داد و يکی از گروگان گيران در حالی که صورت خود را پوشانده بود به زبان عربی تهديد کرد که در صورتی که ظرف ۷۲ ساعت زندانيان القائده از زندان های عربستان آزاد نشوند، گروگان آمريکايی به قتل ميرسد. در طی دو ماه گذشته اين دومين مورد از اين نوع قتل های فجيع در منطقه می باشد. پيش از اين نيز يک آمريکايی ديگر به نام نيک برگ در عراق گردن زده شده بود. با توجه به اظهارات اخير گروه القائده بيم آن ميرود اين قتل ها همچنان ادامه پيدا کند.

در زير عکس های آمريکای اسير که امروز به قتل رسيد را مشاهده ميکنيد.
WARNING GRAPHIC PHTHOS. US Hostage Beheads in Saudi Arabia.

عکس ۱ ـ عکس ۲ ـ عکس ۳


مطالب مرتبط:
عکس ها و اخبار مرتبط در سايت ياهو.
فيلم بريدن سر نيک برگ.

1 Comments:

Post a Comment

بازگشت به صفحه اصلی