.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Tuesday, September 28, 2004

اين شما و اين مجلس شورای خيلی اسلامی

با کليک روی تصاوير آنها را در ابعاد بزرگتر ببينيد. با خيال راحت هم کليک نکنيد چون همه عکس ها در همين صفحه باز می شوند.


آن مثلث کوچک که در سمت راست تصوير مشاهده می کنيد يک آدم است.



خوب آقای خادم امروز چه موضوعی در دستور کار مجلس است. پاسخ: کيهان ورزشی، دنيای ورزش، خبر ورزشی و ...



حاج آقا بحث را ولش. دوربين را بچسب.



سمت راست تصوير: چی بود که هر چی زشت تر بود، ادا و اصولش بيشتر بود؟
سمت چپ بالا: اعتماد به نفس خيلی خوبه ولی شما از کجا اينقدر مطمئنی که توی اونه؛ حالا شايد توی اون يکی باشه.



اين رژ لب را تازه خريدم. وای که نميدونی چه رنگی داره. سه روزم رو لبت باشه پاک نميشه. بيا جلو يک ذره برات بزنم.



حاج آقا پاشو، پاشو رسيديم. ساعت پنج بعد از ظهره. مجلس تعطيل شد. هی بهت ميگم صبح ها سر هشت بيا بخواب، گوش نميدی. خوب معلومه وقتی صبح ها دير ميای مجلس می خوابی عصرها کسلی و به زور پا ميشی.


توضيح: من فکر می کنم که اين شوهرخواهر من نيت کرده که سر من را بسپره به کفش با کفايت قاضی مرتضوی، از بس که چپ و راست عکس ها و مطالب تحريک کننده ايميل می کنه که عکس های بالا يک نمونشه.

عکس ها از خبرگزاری فارس توسط شوهرخواهر.

1 Comments:

  • سلام من معلولی هستم که از طرف تمام معلولان شاکی می خوام صدای ما رو فریاد ما رو به رییس جمهور یا ریسس مجلس یا هر بزرگی برسونید خواهشششش می کنم چرا دولتی که اینقدر به عدالدت گستریش مینازه باید به ما ماهی 20000 هزار تومان بده که مجبور بشیم گدایی کنیم آیا اینه عدلو انصاف چه جوری جواب امام علی و پیامبرو میدن از شما شخص محترم که دارین این مطلب منو میخونید تمنا دارم مطالب منو به رییس جمهور یا رییس مجلس برسونید اسمم مرتضی الخانیان خراسان شمالی شهر شیروان 0585623 5271 یا 09356634961 ممنونم سالم بمونید محتاج نشید

    By Anonymous Anonymous, at 10:52 PM  

Post a Comment

بازگشت به صفحه اصلی