.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, December 06, 2004

معرفی چند وبلاگ

من فکر می کنم که يکی از وظايف اصلی همه ما حمايت از همديگر و کمک به شناخته شدن و خوانده شدن وبلاگ نويس هايی است که خوب می نويسند و پشت نوشته هاشون تفکر و انديشه خوابيده. جدای از اينکه موافق ما باشند يا مخالف و بدون توجه به اينکه خط فکريشان چيست و طرفدار چه ايدئولوژی هستند.

امروز می خواهم که چند تا از اين وبلاگ ها را اينجا معرفی کنم. می دانم که بعضی هايشون از خيلی نظر ها با عقايد و نظرات من مخالفند که البته اين موضوع دوطرفه است. ولی خوب چه اهميتی دارد. انچه که مهمه اينه که همشون باسوادند، خوب می نويسند و اگر خوانده بشوند طرفدارهای زيادی، خيلی بيشتر از انچه که الان دارند، پيدا می کنند. پس همه بايد کمک کنيم که اين امکان برای همکارانمون به وجود بياد.

و اما خوشنويس ها به ترتيب الفبا:

الفبا - با اين وبلاگ سر موضوع خليج فارس آشنا شدم که نقشه های قديمی از خليج فارس را پيدا کرده بود. اين نوشته اش را بخوانيد.

شرح - اين يکی از آن سنت شکن های جسوره اين نظرخواهيش را ببينيد. ضمنا از لينک های همراه با توضيح سمت چپ صفحه اش هم غافل نشيد.

علی خليق - عکس هايش حرف ندارد. مثل اين.

علی قديمی - اين را هم پيش از انتخابات رياست جمهوری آمريکا شناختم. قدرت قلم و استدلالش را توی اين نوشته بسنجيد.

گردباد - اين هم از جمله آنهاست که کمتر از انچه استحقاقش را دارد ديده می شود. خودتان بخوانيد و قضاوت کنيد.