.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, December 27, 2004

رای به رضازاده برای انتخاب بهترين وزنه بردار قرن

دوستان عزيزم
فدراسيون بين المللی وزنه برداری داره بهترين وزنه بردار سال و بهترين وزنه بردار قرن را انتخاب می کند. داوران اين انتخاب مردم هستند که می توانند رای های خودشان را از طريق ايميل برای اين فدراسيون ارسال کنند. از ديد من رضازاده واقعا شايسته اين انتخاب هست. بنابراين کارت رای گيری را که در فرمت Word بود پر کردم و ارسال کردم. شما هم اگر با من هم عقيده ايد و باورتون اينه که رضازاده شايسته اين عنوان هست نبايد بگذاريد که حقش ضايع بشود. قبول دارم که اين موضوع به اهميت بسياری از معضلات ديگر که الان مردم ما با آن دست به گريبان هستند نيست ولی دو نکته هست که باعث اين می شود که من از اين حرکت حمايت کنم.

اول اينکه نوشتن اسم رضازاده در کارت رای گيری و ضميمه کردن آن به ايميل و ارسالش فقط پنج دقيقه وقت من را می گيرد، حالا اگر من بدانم که با گذاشتن پنج دقيقه وقت می توانم از تضييع حق يک جوان جلوگيری کنم، آنهم جوانی که ده ها بار سبب خوشحالی من و مليون ها نفر مثل من شده و کمک کرده تا حس سرکوب شده افتخار در تک تک ما زنده بشه؛ انسانی نيست که از اين کار دريغ کنم.

دوم اينکه اين کار عمليه، مثل بمب گوگلی يعنی هيچ چيز مبهم و گنگی ندارد و کار هم در حد توان ما هست. راحت تر بگم بر خلاف خيلی کارها، سنگ بزرگی نيست که نتوان زدش يا لقمه اي نيست بزرگتر از دهنمان.

رضازاده رقبای سختی دارد و من شنيدم که ترکها حسابی دارند برای نعيم سليمان اوغلو و يونانی ها هم برای يک وزنه بردارشان مردم را تشويق به رای دادن می کنند. امير ايميل فرستاده که توی راديو تلويزيون ايران هم دارند برای رای دادن به رضازاده تبليغ می کنند و حتی اعلام کردند که اگر چند ايميل داريد با همه ايميل هاتون کارت رای را بفرستيد. ولی من در عين اينکه از همه شما می خواهم که اگر و فقط اگر رضاراده را محق اين عنوان می دانيد بهش رای بديد ولی تمنا می کنم که تقلب نکنيد. واقعا باعث خجالت هست که رسانه های دولتی ايران مردم را تشويق به تقلب می کنند. فراموش نکنيد که شما يک نفريد و فقط يک حق رای داريد نگران اين هم نباشيد که حريفتان تقلب می کند يا نه؛ شما کار درست را انجام بديد. باور کنيد که اگر رضازاده بهترين وزنه بردار قرن که هيچ، بهترين ورزشکار تاريخ هم بشود، ولی اين عنوان با تقلب باشد پشيزی ارزش ندارد. به جای آن سعی کنيد که دوستان، اقوام و آشنايانتان را هم به هر صورتی که می توانيد ترغيب کنيد به شرکت در اين رای گيری.

حالا چه کار بايد کرد:
اينجا می توانيد فرم را که به فرمت word هست دانلود کنيد.
دراين فرم اسم رضازاده نوشته شده. موارد ديگر که بايد در فرم نوشته شود در بخش توضيح ضروری در پايين اين مطلب آورده شده. حالا اين فرم را Save as کنيد در هارد درايو خودتان. بعد فرم save شده را در يک ايميل attach کنيد و به اين آدرس aniko.nemeth.mora@iwfnet.net بفرستيد در متن نامه هم نياز نيست که چيزی بنويسيد. می توانيد برای عنوان نامه بنويسيد Vote for the Best Lifters of the Century . بعد هم روی Send کليک کنيد و خلاص. يادتون باشه که فقط تا ۳۱ دسامبر فرصت داريد پس لطفا نگذاريد دم آخر و عجله کنيد.

باز هم حرف هميشگيم را تکرار می کنم. نگاه نکنيد که کی گفته، ببينيد چی گفته و اگر درسته حمايت کنيد. من می دانم که خيلی از شما به هر دليلی، درست يا غلط، از من ممکنه خوشتان نيايد ولی اگر حرف هايی که نوشتم را قبول داريد بدون اينکه فکر کنيد که چه کسی گفته کار خود تان را انجام بديد.

توضيح ضروری
قسمت های ديگر فرم که بايد پر شود: ستون Country روبروی اسم رضازاده بنويسيد ايران
در انتهای فرم در سطر Voter's Name نام خودتان و در همان سطر جلوی Country اسم کشوری که زندگی می کنيد را اضافه کنيد.

جديد:
حاج حسين رضازاده را وزنه‌بردار قرن كنيد! مطلب امير که با ايميل هايی که فرستاد جرقه حمايت از رضازاده را روشن کرد.
حسين رضازاده ... شبگرد
فراخوان ملى براى انتخابات اينترنتى بهترين وزنه بردار قرن. امير مفخر
راهنمای همراه با عکس و تفصيلات برای فرستادن رای هايتان را در وبلاگ ساده تر از آب ببينيد.
مطلب پندار در همين زمينه.