.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Sunday, February 27, 2005

اولین گردهم‌آیی مجازی وبلاگ‌نویسان ایران در پالتاك

مطالب تکميلی در انتهای پست



جلسه این هفته: شنبه 15 اسفند 1383 (۵ مارس) ساعت 21 به بعد به وقت تهران
موضوع جلسه: سخنرانی حسین درخشان و نمایندگان پن‌لاگ (كانون وبلاگ‌نویسان ایران)
نشانی ورود: Paltalk>Miscellaneous>Blogiran


موضوعات پیشنهادی بعدی:
آسیب‌شناسی وبلاگ‌نویسی در ایران
فیلترینگ، علل و عوامل و راهكارها
وبلاگ‌نویسی و ادبیات آن‌لاین
ساخت قالب‌ها و نكات فنی برای ساخت وبلاگ

مدیران جلسه: نويسنده وبلاگ (پينکفلويديش)، نويسنده وبلاگ (خورشيد خانوم)، علیرضا تمدن(بر ما چه گذشت)
* لطفاً برای همكاری و تقاضای مدیریت روم با ای‌میل علیرضا تمدن تماس بگیرید.
ورود تمام وبلاگ‌نویسان ایرانی به روم آزاد است. چون جلسه اختصاصاًً مربوط به وبلاگ‌نویسان و بحث وبلاگ‌نویسی می‌باشد لطفاً برای اعلام آمادگی برای حضور در جلسه تنها آی دی و نام وبلاگ خود را با موضوع: ID به ای‌میل علیرضا تمدن اعلام فرمایید. مثال:
Weblog: http://noqte.com
ID: Nasser72

راهنما:
اگر در پالتاك آی دی ندارید: به صفحه نام‌نویسی بروید. پس از پر كردن فرم و ثبت نام با موفقیت، وارد صفحه دانلود می‌شوید. نرم‌افزار را دانلود كنید. (تیك جلوی صفحات تبلیغی مثل مای‌سرچ و غیره را بردارید). اگر در این صفحه با مشكل مواجه شدید، می‌توانید این صفحه را ندید بگیرید و قبلاًً نرم‌افزار را از اينجا مستقیماً دانلود كنید. یا اگر ورژن 5 آن را دارید، نصب كرده و سپس سایت به طور اتوماتیك از شما می‌خواهد كه آن را به ورژن جدید ارتقا دهید.
لینك فعال‌سازی به ای‌میل شما آمده است كه برای اولین بار باید آن لینك را كلیك كنید.
*توجه: اگر یاهو دارید احتمالاً به Bulk خواهد رفت.
سپس نرم‌افزار را اجرا كنید و با دادن یوزر و پسورد خود وارد پالتاك شوید.
می‌توانید طبق این راهنما نیز عمل كنید.
««لطفاً اين مطلب را در وبلاگ خود به اطلاع ديگر دوستان برسانيد»»


تکميل:
۱ـ در مورد اين جلسه توضيحات مهمی هست که بزودی در اينجا می نويسم.
۲ـ هر گونه تغييری در موضوع جلسه، مديران آن و نحوه کار به اطلاع وبلاگ نويسان خواهد رسيد.

با تشکر از ناصر خالديان عزيز.


توضيح مهم:
عمل غافلگير کننده ناصر عزيز در اعلام ضربتی جلسه بلاگيران باعث شد که کار ها جلو بيفته و امکان اين گردهمايی برای اين هفته فراهم بشه که از اين بابت از ايشان متشکرم. ولی در مورد اين جلسات چند نکته هست که لازم ديدم مطرح کنم.

۱- جلسه اول با هدف ايجاد وفاق و رفع سوء تفاهم های موجود بين دوستان پن لاگی و حسين درخشان انجام می شود و بيشتر از آنکه حالت مصاحبه داشته باشد به صورت يک گفتگوی دوستانه خواهد بود. در حال حاضر حسين درخشان موافقت کامل خودش را با برگزاری اين جلسه اعلام کرده، ولی دوستان پن لاگی که من با سه ن ف ر شان همزمان در حال مکاتبه هستم هنوز پاسخ قطعی نداده اند. البته شبح عزيز موافقت ضمنی خودش را اعلام کرده و وعده داده که در جلسات پن لاگ اين موضوع را مطرح می کند ولی هنوز خبری از ايشان به من نرسيده. به هر حال اگر که بچه های پن لاگ موافقت کردند که موضوع جلسه همين خواهد بود در غير اين صورت موضوع جايگزين "بررسی نظرات و پيشنهادات در مورد اتاق گفتگوی وبلاگ نويسان" خواهد بود.

۲- در مورد تيم مديريت بلاگيران تا اينجا حضور سه نفر قطعيست؛ شيده بهمنيار نويسنده وبلاگ پينکفلويديش، ناصر خالديان نويسنده وبلاگ نقطه ته خط و من. نويسنده وبلاگ خورشيد خانم علارغم دعوت من از ايشان هنوز جواب قطعی نداده اند.

۳- نويد مجاهد عزيز يک راهنمای بسيار خوب و کامل در مورد نحوه کار در پالتاک نوشته که خواندن آن را به همه کسانی که مايل به شرکت در اين جلسه هستند توصيه می کنم.

تکميل (اول مارچ ۲۰۰۵)
۱ـ علارغم دعوت چندباره من از دوستان پن لاگی به نظر می رسه که اين دوستان تمايلی به شرکت در اين گردهمايی ندارند. بنابر اين موضوع اصلی جلسه "بررسی نظرات و پيشنهادات در مورد اتاق گفتگوی وبلاگ نويسان" خواهد بود. دوستان می توانند پيشنهادات خود را در زمينه های مختلف مثل موضوعات مورد بحث، نحوه اداره جلسات، ساعت و روز جلسات و غيره مطرح کنند و مورد بحث و تبادل نظر قرار بدهند. اگر هم تا آن موقع بچه های پن لاگ آمادگی خودشون را برای شرکت اعلام کردند می توانيم ساعتی را هم برای "بحث در مورد ايجاد شرايط برای رسيدن به همدلی و وفاق و رفع سوء تفاهم های موجود در بين وبلاگ نويسان" اختصاص بديم.

۲- اگر يک نفر از دوستان داوطلب بشه که گزارشی از اولين گردهمايی بنويسه خيلی عالی ميشه. اگر هم کسی صدای جلسه را ضبط کُنه و برای استفاده عموم يک جايی بگذاره که ديگه عاليه. لطفا دوستانی که تمايل دارند در اين زمينه همکاری کنند يک ايميل به من بزنند.

مطالب تکميلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

1 Comments:

  • http://hipcat.blogfa.com/
    ماجرای کلاهبرداری سرپرست روابط عومی جبهه دموکراتيک ايران

    By Anonymous Anonymous, at 3:29 AM  

Post a Comment

بازگشت به صفحه اصلی