.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Wednesday, February 23, 2005

بلاگيران، اتاق گفتگوی وبلاگ نويسان در پالتاک

.
یک پيشنهاد:
"عليرضاي عزيز!
...مي‌دونم كه به سايت «پالتاك» آشنايي داري. تقريباً اكثر گروه‌ها و زبان‌ها و دسته‌ها و احزاب اونجا روم دارن كه جلسات متعددي هم تو اونا برگزار ميشه غير از وبلاگ‌نويساي بيچاره! اگه ميشد يه روم با عنوان «بلاگرهاي ايران» اونجا راه انداخت چند فايده داشت. مثلاً ميشه يك محور يا موضوعي براي سخنراني انتخاب كرد و هفتگي بين ساعتاي 9 تا 12 به وقت تهران از بچه‌هاي وبلاگ‌نويس دعوت كرد در مورد اون موضوع صحبت كنن كه يه ارتباط دوطرفه صوتي ميشه. مثلاً در مورد آسيب‌شناسي وبلاگ‌نويسي در ايران يا موضوعاتي مثل فيلترينگ، دعواهاي وبلاگي (مثل دعواي حسن و حسين!) كه ميشه ازشون دعوت كرد و توضيح خواست و اين شايد موجب رفع خيلي سوءتفاهما بشه يا بحث در مورد طراحي قالب و وبلاگ توسط كسايي كه اينكاره‌ن يا مثلاً بحث طنز، بحثاي فني و محتوايي و خيلي چيزاي ديگه. اين البته از شما كه توان بالايي در اين موارد داري و دسترسي به اينترنت هم به نسبت ايران اونجا بهتره و هميشه هم محور حركتاي جمعي خوبي بودي برمياد. خودت به اتفاق بچه‌هاي ديگه روم رو مديريت كني و اطلاع‌رساني كني و ما هم استفاده كنيم :)

قربانت – ناصر خالديان،
نقطه ته خط"

به پشنهاد دوست خوبم ناصر خالديان اتاق گفتگويی در پالتاک ايجاد شده برای وبلاگ نويسان ايرانی تا بتوانند هفته ای چند ساعت با هم در مورد موضوعات بحث انگيز روز بحث و تبادل نظر کنند. اين اتاق فعلا با نام بلاگيران ثبت شده. در اولين قدم باز هم بر اساس پشنهاد ناصر عزيز تصميم گرفتم که اگر بچه های پن لاگ و حسين درخشان موافقت کنند يک جلسه عمومی بگذاريم برای رفع سوء تفاهم های موجود بين طرفين و به اصطلاح يک جور آشتی کنان. البته هنوز حسين را پيدا نکردم ولی تقريبا مطمئنم که موافقت می کند. بچه های پن لاگ هم قرار شد توی جلسه داخليشان مطرح کنند و نتيجه را به من خبر بدهند.

به هر حال اگر اين جلسه قطعی شد تاريخ و ساعتش را اعلام می کنم تا کسانی که دوست دارند بتوانند به عنوان شنونده يا شرکت کننده در بحث شرکت کنند. اگر هم نشد يک موضوع ديگر را به عنوان بحث هفته مطرح می کنيم و دوستان را دعوت می کنيم.

در همين رابطه:
انجمن پالتاكی وبلاگ‌نویسان ایران - نقطه ته خط

لطفا پيشنهادات خودتان را برای من ايميل کنيد يا در وبلاگ نقطه ته خط کامنت بگذاريد.
atamadon@gmail.com