.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, March 21, 2005

سال نو مبارک

ممنون از تمام دوستانی که از طريق ايميل تبريک نوروزی فرستادند. بر خلاف مدی هم که اين روز ها باب شده هيچ فرقی نمی کنه که اين ايميل به اصطلاح فله ای بوده يا غير فله ای. مهم نفس عمله که همون شادباش گفتنه. به نظر من اصلا عيبی نداره که يکی متن يا کارت تبريکی را آماده کُنه و برای عده زيادی بفرسته. همين که يکی محبت می کنه و من را هم جزو دوستانش به حساب مياره و تبريک می فرسته برای من با ارزشه. اين واقعا خود خواهيه که من از طرف توقع داشته باشم که يک متن را برای عده زيادی تک تک بفرسته. دختر چهارده ساله هم نيستم که بگم وای ايميلم لو رفت. به هر حال دوستان، از همگی تون ممنونم، چه آنها که در يک ايميل دست جمعی من را مورد لطف قرار دادند و چه آنها که ايميل اختصاصی فرستادند.

1 Comments:

  • من هم سال جديد رو به همه دوستان عزيز تبريك عرض ميكنم و سالي پر بار براي همه ايرانيان از خداوند بزرگ خواستارم

    By Anonymous Anonymous, at 2:20 AM  

Post a Comment

بازگشت به صفحه اصلی