.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, August 01, 2005

کودتا در بدن يک وبلاگ نويس، پيروزی نيروهای قلب بر مغز



بر اساس آخرين گزارش های دريافتی از بدن يک وبلاگ نويس، نيروهای شورشی تحت رهبری قلب توانستند سه ارگان حياتی بدن يعنی دست و زبان و چشم را به تصرف خودشان در بياورند.

بر اساس همين گزارش ها نيروهای حکومت مرکزی به فرماندهی مغز در حال عقب نشينی و ترک آخرين سنگرها در اين سه ارگان مهم هستند. نيروهای شورشی که توسط چند صد وبلاگ نويس "قلب حاکم" حمايت و سازماندهی می شوند به محض تصرف دست، به نشانه پيروزی، لوگوی گنجی را در صفحه اول وبلاگ قرار دادند.

بر اساس اظهارات شاهدان عينی، علارغم درگيری های گسترده مابين نيروهای تحت امر قلب و نيروهای حکومتی تحت امر مغز، جوّ عمومی ارگان ها آرام گزارش شده و اکثر اعضای بدن از تغييرات صورت گرفته استقبال کرده اند.

بر پايه همين گزارش ها نيروهای تحت امر مغز هنوز کنترل يکی از مهمترين ارگان ها يعنی پاها را در اختيار دارند. هر چند نيروهای قلب اعلام کرده اند که به پيشروی خود تا تصرف تمامی ارگان ها ادامه می دهند ولی با توجه به نفوذ و محبوبيت مغز در پاها احتمال پيروزی نيروهای شورشی در اين ارگان بسيار بعيد به نظر می آيد. در طی سال های اخير شورشيان قلب توانسته اند حکومت را در بسياری از بدن ها به دست بگيرند؛ با اين حال در بيشتر "بدن های قلب حاکم" پاها همچنان به صورت خودمختار، جدای از حکومت مرکزی و زير نظر مغز اداره می شوند.

در همين رابطه: مشاجره لفظی قلب و مغز درباره گنجی