.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Wednesday, July 27, 2005

تحليل فوتبالی يک فرخ لقا خانم

اردوی تيم ملی فوتبال در انگليس نيمه کاره رها شد و ملی پوش ها بدون انجام بقيه بازی های تدارکاتی شنبه بر می گردند ايران. به نظر مياد که سناريويی که برای برکناری مربی تيم ملی طراحی شده بود به مراحل حساس و پايانيش داره نزديک می شه. تيم قوی مخالفين ايوانکوويچ همه جا از داخل فدراسيون گرفته تا مطبوعات پرخواننده ورزشی و حتی بين بازيکنان نفوذ کرده و با قدرت تمام در حال خالی کردن زير پای مربّی موفق تيم ملی است. ببين
به نظر مياد پولی که از قبل تعويض سر مربی توی جيب بعضی ها ميره خيلی مهم تر از وجهه کشور و موفقيت تيم ملی است. اگر خاطرتون باشه هشت سال پيش هم عين همين بلا را سر ايويچ آوردند. بالا گرفتن انتقاد در مطبوعات، باخت هفت - يک به رم و تعويض سرمربی.

با بازی بدی که کريمی در اولين حضور رسمی در بايرن کرد، احتمالا سرنوشتی مشابه يا بدتر از هاشميان در انتظارشه. بازی بايرن مونيخ با اشتوتکارت در مرحله نيمه نهايی جام اتحاديه با نتيجه دو - يک به نفع اشتوتکارت به پايان رسيد. تيم کريمی با اين نتيجه از رسيدن به فينال باز ماند. کريمی علارغم اينکه از آغاز نيمه دوم وارد ميدان شد ولی سهم بزرگی در شکست تيمش داشت. گل دوم و دقيقه آخر تيم مهمان بر روی يک ضد حمله و از جناحی که کريمی مسئول محافظت آن بود شکل گرفت.

پروين و ابراهيمی ... بسه ديگه! بميری الهی فرخ لقا خانم با اين تحليل های منفی ات. حالا فرض کن که گفتی يک مربی دست آموز رو يکی به زور می خواد بچپونه به يک تيم بزرگ. آخه اين کار چه فايده ای داره.