.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Sunday, August 08, 2004

چند آگهی همسر يابی و کار يابی - داستان ناتمام دست ها و آستين ها

ـ در يک سايت دوست يابی اينترنتی
جنسيت: دست کثيف
اسم: استعمار
علاقمند رابطه با: آستين روزنامه نگار
سن:۲۰۰ سال
نوع رابطه مورد علاقه: در جستجوی يک يا چند روزنامه نگار با آستين های گشاد برای راحت بيرون آمدن از آن و راه اندازی روزنامه های زنجيره ای به منظور دشمنی اساسی با اسلام و مسلمين و در صورت امکان ائمه اطهار و هماهنگی برای منظور های بی ناموسی از قبيل تحصن و غيره.

ـ آگهی کاريابی
آستينی هستم قديمی به نام س پورزند؛ دارای سابقه همکاری با انواع دستهای استکباری و استعماری. بسيار گشاد دارای قابليت بيرون آوردن چند دست استکباری به صورت همزمان. هر چند در حال حاضر اندکی دراز شده ام ولی همچنان توانايی هر گونه همکاری با تمامی دست های اس دار را دارم. در صورت نياز ميتوانيد رزومه اين جانب را از طريق دادستانی انقلاب دريافت نماييد.

ـ در ستون کارگزينی يک مجله
دستی هستم استعماری و پير دارای مدرک دکترای استکبار از انگليس و آمريکا در جستجوی يافتن آستين تعدادی جوان دختر و پسر حتی الامکان بی ناموس برای بيرون آمدن از آنها و انجام کار های خلاف شرع از قبيل بيرون انداختن ساق پا و موی سر، خنديدن در خيابان، سينما رفتن، آهنگ گوش دادن، رستوران رفتن و غيره به منظور تهاجم فرهنگی و خصوصا پايمال کردن خون شهيدان و گسترش فساد.

ـ در ستون همسر يابی يک مجله
دستی هستم نسبتأ بلند و سفيد بدون مو، بسيار استکباری در سطح جهانی؛ در جستجوی آستينی خايه دار (اشتباه چاپی - خانه دار صحيح است) بوده که بتواند در سختی ها يار و ياور من بوده و همزبان و همدل من باشد. به دليل شرايط کاری؛ اينجانب موظفم همواره در دشمنی با نظام و کيان اسلام و به خصوص امام زمان باشم. بنابراين توقع من از آستين آينده ام همانا فراهم آوردن محيطی امن و آرام برای اينجانب به منظور راحت بيرون آمدن و انجام عمليات ضربشی به نظام است.