.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Thursday, August 26, 2004

بازگشت حسنی

تقديم به پدر علم حسنی شناسی، داور نبوی

فايل صوتی

this is an audio post - click to play


امروز من از اينجا با شما صحبت می کنم و اين مدت که نبودم چندين تيکتاک جديد بوده و حتی چند تا هم استراجتی و من چون امروز حالم خوبه اونها را ميگم و يواش هم ميگم که يادداشت کنيد.

اول از همه اون آرش اسمائيل ميری بود که افتخار نظام بود و امت شهيد پرپر. و اون پدرش اون ميری بود که لهجه داشت و فيلم و تاتر بيناموس بازی می کرد ولی اسماعيل در آغوش اسلام گسترش يافت و هيچ وقت تحت الشعار طاقوت نشد. تبارک الله و احسنو الخالقين به اسماعيل که با اون اسرائيل بيناموس فوتبال نکرد و اسهال گرفت. و اون يک اسهال استراجتيک بود که همه نظام را شاد کرد و خيلی هم آبکی بود. پس اين اسهال يک گام گنده بود برای آرمان فلسطين و استشهادی و نوار غزه و من دعا می کنم از خدا که ای اسماعيل انشالا درد و بلات بخوره به سر اين عرفات بی ناموس که چندين ساله که يبس شده.

يک چيز ديگه هم که خيلی تيکتاک داشت برادر عزيز خبرنگار در جمهوری اسلامی وزين بود. او با يک اقدام غيورمند و استشهادی به دل دشمن صهيونيسم خيلی خيلی بيناموس زد در آن برلن . و آن همانجايی بود که اون خانم رقص لخت فاحشه کرد با گنجی فاشتيسم و شمس هيتلريسم در اون کنفرانس و اين دفعه آستين صهيونيسم باز هم از دست برلن خارج شده و اونجا شرت و کرست بيناموس فروخت . و من خيلی ناراحت شدم برای اون خبرنگار استشهاديسم وزين جمهوری اسلام چونکه ديگه از اون روز نتونسته سر کارش بره و همش گرفتار حمام بوده و غسل و من حتی شنيدم که عکس های اين خبرنگار به دست دشمن صهيونيسم افتاده و با اون اينترنت سکس بيناموس پاريس در آن هتل هيلتون درست کرده. شرم بر تو ای برلن ای اينترنت ای شرت ای کرست ای ويکتوريا که اين چنين جوانان را به دام کشيديد.

و اينرا هم ميگم و بعد شما بريد خونتون چونکه دير شده و اون اينکه اون برادع اتمی و اون بوش حيوان بدانند که ما همانطور که برادر عزيزم حضرت حجت الاسلام والمسلمين جناب آقای جزيره در اونجا گفت ما سلاح اتمی را فقط برای مصارف صلح آميز استفاده می کنيم يعنی بمب اتم موشک را فقط برای صلح آميز می خواهيم و ما حاضريم تعهد بين الملل بديم که هيچوقت غير صلح آميز اتم هيچ جا نندازيم حتی به اون شارون بيناموس. پس اون حرف جزيره خيلی درست بود. خداحافظ

قبلی ها:
قسمت اول
قسمت دوم