.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, September 10, 2004

گرد گيری از گوش راست

تغييرات مختصری در ستون کناری اين سايت دادم که لازم ديدم به اطلاع شما امت شهيد پرور برسانم .

اولا که ستون صبنار(صبحانه + نهار) را به روز کردم. يک چيز هايی را ازش کم کردم و يک تعداد سايت بهش اضافه کردم. اضافه شده ها اونهايی هستند که بين وبلاگ بودن و نبودن سرگردان بودند و من فکر کردم اينجا جای خوبیِه براشون.

ليست بلاگ رولينگ يا همان ستون بلاگ آباد را هم گرد گيری اساسی کردم. يک تعدادی از دوستان بودند که لينک داده بودند و فرصت نکرده بودم اضافشون بکنم که کردم. يک تعداد محدودی از دوستان هم بودند که علاقه نداشتند در اون ليست باشند که علارغم ميل باطنی حذفشون کردم.

قانون لينک دادن در اين سايت مثل هميشه است و تغييری نکرده. هر کس که لينک بده حد اکثر ظرف يک هفته وارد ليست بلاگ رولينگ اين سايت می شود. بعد از يک هفته اگر لينکش اينجا نبود بايد يک ايميل به من بزنه و بگه فلانی ما رو از قلم انداختی. اگر فرداش لينکش را ديد که مسأله حله، اگر هم نديد و جواب ايميلش را هم نگرفت معنی اش اينه که لطفا به سايت من لينک ندهيد. من با عقايد مطرح شده در وبلاگ شما مخالفم و علاقه ندارم که اسمی از من در آن سايت آورده شود.

به هر حال اين بود انشای من درباره تغييرات اعمال شده. هر کس هم که فکر ميکنه اشتباهی شده و يا اسمش از قلم افتاده لطفا گوشی ايميل را برداره و يک تک کليک به من بزنه.

قربانت
خدا حافظ