.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, September 13, 2004

تصميم نهايی؛ هاشميان به تل آويو می رود

بر طبق آخرين خبر که از طريق سايت رسمی باشگاه بايرن مونيخ انتشار يافت وحيد هاشميان بازيکن ايرانی اين باشگاه با تيم بايرن برای بازی روز چهارشنبه با تيم مکابی اسرائيل از سری مسابقات جام قهرمانی باشگاه های اروپا به اين کشور سفر خواهد کرد.

پيش از اين بر سر رفتن و يا نرفتن اين بازيکن به اسرائيل بحث های زيادی چه در داخل ايران و چه در خود باشگاه صورت گرفته بود. ولی با توجه به مصدوميت دو مهاجم ديگر بايرن از جمله سانتاکروز، مهاجم اول اين تيم و همين طور تأکيد رئيس بکن بائر بر همراهی هاشميان، تصميم نهايی بر رفتن اين بازيکن با تيم قرار گرفت.

با تاييد نهايی ماگات مربّی تيم که پيش از اين مخالف سفر هاشميان بود به نظر می رسد که همه شرايط فراهم است تا شاهد هنر نمايی روز چهار شنبه هاشميان در برابر حريف اسرائيلی باشيم.

با توجه به جنجال های داخلی و ابراز مخالفت های تلويحی مقامات ايرانی نسبت به اين سفر؛ در صورت تحقق آن بايد به انتظار واکنش های طرفين پس از انجام اين بازی بود. بايد ديد که آيا بار ديگر منافع ايران و ايرانی فدای آرمان های فلسطين و امت عرب خواهد شد. آيا هاشميان از حضور در تيم ملی محروم خواهد شد و يا حتی بد تر از آن به جريمه و زندان محکوم خواهد شد. آيا بازی ماه آينده تيم ملی با آلمان لغو خواهد شد و يا اينکه تندرو های مذهبی حاکم هزينه ها را اين بار قبل از آرمان گرايی محاسبه می کنند. بايد به انتظار نشست.