.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Thursday, September 30, 2004

چند نکته در مورد طرح حمايت از وبلاگ ها

۱- تعداد زيادی از دوستان ايميل زدند و وبلاگ های خودشان را معرفی کردند که من از همه آنها سپاسگزارم ولی خواهش می کنم که در نظر بگيريد که آگهی صبحانه فقط برای دو هفته بوده و من در مجموع بيشتر از ۱۴ وبلاگ را نمی توانم معرفی کنم که اين ۱۴ وبلاگ هم از قبل مشخص شده اند. با اين حال به حدی وبلاگ های خوب و واجد شرايط زياد است که دلم نمی آيد معرفی نشوند. برای همين شايد يک هفته آگهی را تمديد کنم تا بتوانم هفت وبلاگ ديگر هم معرفی کنم.

۲- خيلی از وبلاگ هايی که از طريق ايميل به من معرفی شدند علارغم اينکه بسيار حرفه ای و خوب هستند ولی حائز شرايط دريافت آگهی نيستند. بعضی به دليل تعداد خوانندگان که بيشتر از متوسط ۱۰۰ نفر است و برخی به دليل نداشتن آمار دقيق و مشخص و يا دلايل ديگر. با اين حال سعی می کنم تمام اين دوستان را به طريقی ديگر معرفی کنم.

۳- خيلی از وبلاگ هايی که در ليست دوستان من در اين سايت هستند دارای شرايط اين طرح بودند ولی من چون نمی خواستم که شائبه پارتی بازی و از اين حرف ها پيش بياد، علارغم ميل باطنیم حقشان را ضايع کردم که اميدوارم من را ببخشند و از من نرنجند.

۴- تا به حال چ ه ا ر وبلاگ از طريق صبحانه معرفی شدند که از ديد من همگی جزو بهترين وبلاگ های فارسی هستند. مطمئن باشيد که بعدی ها هم به همين خوبی خواهند بود. از کاوه شجاعی و ساده تر از آب هم که بعد از آگهی، من را خجالت دادند سپاسگزارم.