.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Sunday, October 24, 2004

من ليست تهيه می کنم. من توی دهن اين ليست می زنم

تازه تر و خيلی مهم
بچه های سپاه اسلام با باز کردن يک سايت ديگر در سرويس ناصبی پرور بلاگر توانستند مشت محکمی به ايادی استکبار جهانی به سرکردگی پرشين بلاگ بکوبند. اين موفقيت بزرگ را به اين برادران تبريک می گويم و شادباشی دارم خدمت همه کفار و مرتدين شبکه عنکبوت که نگران از دست رفتن مرجع اصلی وبلاگ های فارسی بودند.
يک پشنهاد هم به سبک حسين درخشان دارم:
با توجه به فيلتر شدن سپاه اسلام در ايران که ياد آور خاطرت امروز هست بيائيد در يک حرکت نمادين سه شنبه همه سپاه اسلام بشويم.

-----------------------------------------------------------------------------

تازه: به دليل مسدود شدن سايت برادران سپاه اسلام مجبور شدم که از لينک نسخه ذخيره شده که قديمی تر هست استفاده کنم. در اين نسخه هنوز رتبه بندی ها انجام نشده بود .

-----------------------------------------------------------------------------

ليست جديد با امکانات ويژه به بازار آمد

حقيقتش بعد از اينکه ليست سپاه اسلام در آمد و من متوجه شدم که اسم من را در رده ۲۶۶ قرار دادند خيلی شک شدم و جا خوردم. اصلا توقع نداشتم که يک همچين برخوردی با من بشه و من را اينقدر در رده های پائين ليست قرار بدهند. با اين حال چون در مورد يکی ديگر از دوستان هم شرايط مشابهی پيش آمده بود و بعدا که متوجه شدند او را به بالای ليست به رده ۱۷ آوردند فکر کردم حتما در مورد من هم اشتباهی صورت گرفته. يک ايميل براشون فرستادم و شرايط خودم را توضيح دادم و دقيقا اشاره کردم که چقدر ناصبی و مرتد هستم و با ضميمه کردن رزومم درخواست کردم با توجه به جميع جهات هر چه سريعتر جايگاه واقعی من را به من برگردانند. از اونجايی که رتبه چهار و هشت ليستشون هر دو خالی بود، من بهشون گفتم که حاضرم هر يک از اون دو رتبه را بپذيرم.

چون جوابی ازشون نگرفتم افتادم به التماس. يک ايميل ديگه فرستادم گفتم آقايون محترم ما توی اين در و همسايه های وبلاگ نويس آبرو داريم. ملت روی ما به عنوان يک مرتد زنديق حرفه ای حساب می کنند. يعنی ديگه ما اينقدر خاک بر سر شديم که به اندازه فلانی و فلانی هم مرتد و ناصبی نيستيم. جان مصباح، مرگ الله کرم اين آبرويی را که ما به زحمت کسب کرديم از بين نبريد و بگذاريد که ما بيايم بالای ليست. نوشتم براشون که محبتتون رو جبران می کنم و اگر اين لطف را در حق من بکنيد و ما رو از ته ليست بکشيد بالا قول ميدم خودم به وکالت از جانب شما هم خشتکم را بکشم روی سر خودم و هم لنگ خودم را جر بدم. نامرد ها اين بار جواب دادند که تو اول لنگ خودت را جر بده بعد ما مياريمت بالای ليست.

خلاصه ما ديديم که اينجوری نميشه و خيلی داره به ما اجحاف ميشه. تصميم گرفتم که انقلاب کنم و يک ليست جديد بدم بيرون و خودم را هم بذارم صدر ليست. ليست جديد من اگر چه که پوليه ولی حسنش نسبت به ليست سپاه اسلامی ها اينه که کلی امکانات اضافه داره و تازه برای اينکه بيايد بالای ليست ازتون نميخوام که لنگ خود تون را جر بديد و به اصطلاح User Friendly تره.

به هر حال اين شما و اين ليست جديد مرتدهای ناصبی. خواهش می کنم با ليست سپاه اسلامی ها مقايسه کنيد تا ببينيد که چقدر باحال تره.