.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, October 22, 2004

بازی در مجلس شورای اسلامی




واقعا دور از شان نظام اسلای است که نمايندگان معمم مجلس ناچارند از وسايل شخصی شان برای بازی در صحن علنی مجلس استفاده کنند. مجلس شورای اسلامی نماد حيثيت نظام در سطح دنياست و به حق بايد از بهترين امکانات و بالاترين تکنولوژی برخوردار باشد.

جا دارد که هر چه سريعتر نمايندگان محترم نسبت به اين موضوع حساسيت به خرج داده و با طرح يک لايحه سه فوريتی نسبت به خريد آخرين تکنولوژی بازی های کامپيوتری برای نمايندگان اقدام نمايند. پشنهاد می شود که مانند تکنولوژی که در هواپيما های جديد به کار گرفته شده برای هر نماينده يک مانيتور در پشت صندلی نفر جلو تعبيه شود که اين مانيتور می تواند مجهز به تمام دستگاه های بازی از قبيل نينتندو، اکس-باکس، پلی استيشن يک، دو و سه، آتاری وغيره باشد. در دسته صندلی ها هم می توان تجهيزات جويستيک را کار گذاشت.

نکته مهمی که نمايندگان در اين لايحه بايد در نظر داشته باشند توجه به ضرورت تاسيس يک بانک بازی های کامپيوتری در صحن مجلس است تا نمايندگان بتوانند به آسانی به جديد ترين بازی ها دسترسی داشته باشند. همچنين اين سيستم بايد به نوعی طراحی شود که امکان بازی های دو و يا چند نفره و يا حتی تورنمنت و ليگ هم فراهم باشد. بهتر است يک اسکوربورد بسيار بزرگ هم (نظير آنکه در ورزشگاه آزادی نصب شد) برای نمايش نتايج بازی ها و بالاترين رکورد ها در جايی از سالن نصب شود. به هر جهت عصر، عصر تکنولوژی است و مجلس ما به عنوان نماد جامعه و نظام بايد از بهترين بازی ها برخوردار باشد تا خدای نکرده بهانه برای به سخره گرفتن نظام، به دست دشمنان بعثی صحيونيستی و امپرياليسم بين الملل و آستينشان که همان اپوزيسيون داخلی و خارجی است نيفتد.

اين هم منبع عکس