.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Tuesday, October 26, 2004

یک نکته و يک خبر

یک نکته:
اين پتيشن يا طومار را که مربوط به اعتراض به پیش‌نویس نامناسب و کارشناسی نشده قانون جرائم اینترنتیست با ليست سپاه اسلام مقايسه کنيد.

نتيجه گيری اخلاقی: تيغ اگر چه برنده است ولی در اثر استفاده مداوم کند می شود. اگر می خواهيد وقتی نوبت گردن شما می رسد جانمرگ نشويد و زير تيغ کند دو ساعت مثل گوسفند دست و پا نزنيد تا جانتان در بيايد؛ از اين به بعد هر جا طوماری چيزی امضا می کنند قبل ازهمه حاضر بشيد و زنبيلتان را شب قبلش بگذاريد توی صف که جزو نفرات اول بشيد. اينطوری لا اقل اگر کسی خواست پس فردا از آن ليست برای گردن زدن استفاده بکند شما قبل از کند شدن تيغش کارتان انجام شده.

يک خبر:
از منابع موثق با خبر شدم که گرداندگان سپاه اسلام در نامه ای خطاب به پرشين بلاگ شديدا به مسدود شدن سايتشان اعتراض کردند. قسمتی از اين نامه که رونوشت آن را هم برای تمام مقامات مملکتی فرستادند به اين شرح است:

"به کدامين گناه بسته شديم؟ مگر ما چه کرده بوديم. نه کلامی مطلب سياسی نوشته بوديم، نه روزنامه داشتيم، نه روزنامه نگار بوديم، نه بد حجاب بوديم و نه آستين کوتاه. نه نوار آهنگ داشتم و نه شلوار جين، نه سگ داشتيم و نه هيچ وقت در هيچ مراسمی دست زده بوديم. نه دانشجو بوديم و نه اصلاح طلب. نه منتقد سياسی بوديم و نه روشنفکر مذهبی. نه نويسنده سينمايی بوديم و نه گزارشگر اقتصادی. نه شاعر بوديم و نه آهنگساز و نه خواننده بوديم و نه نويسنده. تنها و تنها می خواستيم بکشيم و خون بريزيم و با پتک بر ملاج ها بکوبيم و تکه تکه کنيم. آيا اين است حمايت شما از قشر زحمتکش قاتلين و چاقوکشان! نويسندگان و روزنامه نگاران و جوانان رها و ما قاتلين گرفتار و فيلتر شده!

ظاهرا غده سرطانی که از چند سال پيش با به شهادت رساندن سعيد امامی و خانه نشين کردن برادر سعيد عسگر کار خود را آغاز کرده در جای جای نظام ريشه دوانده و حال بعد از ممنوع التصوير کردن دکتر عباسی و راه اندازی کارناوال پاکدشت برای برادر فيجه اين بار به سراغ ما آمده."


با خبر شديم که با انتشار اين نامه عده ای از مسئولين در صدد دلجويی از اين عزيزان بر آمده اند. اين در حالی است که گروهی ديگر از مسئولين معتقدند که اينها مشتی فريبکار بيش نيستند و قصدشان اين است که با قاتل نمايی از مزايا و امکاناتی که برای اين منظور در نظر گرفته شده سواستفاده نمايند.