.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Sunday, February 06, 2005

گردان ضدجنگ

دوستان، عزيزان ، رفقا، اساتيد، بزرگواران، خانم ها، آقايان، برادران، خواهران، سروران، خوبان، نازنينان، مهربانان، جانان،...

بيائيد با هم و يکصدا فرياد بر آوريم و به گوش دنيا برسانبم که ما جنگ ن می خـــــوا هيم.

يکبار ديگر وبلاگستان فارسی دست ها را بالا زده برای خلق حماسه ای ديگر. گروهی در خيال فتح ايرانند به تصور خام برخورداری از حمايت جوانان و مردم ايران . اين د و وبلاگ به زبان انگليسی آغاز به کار کرده اند برای رساندن پيام جوانان ايران به گوش اين گروه.

برای من افتخار بزرگی خواهد بود اگر بتوانم به عنوان کوچکترين سرباز اين گردان ضدجنگ خدمت کنم. اين ارتش جوان ايرانی اکنون نياز به حمايت همه ما دارد. شما هم با لينک دادن، ايميل زدن به افراد و وبلاگ ها و وبسايت های سرشناس، کامنت گذاشتن در وبلاگ های پرخواننده انگليسی و کارهايی از اين دست کمک کنيد اين دو وبلاگ هر چه بيشتر شناخته بشوند. در ضمن می توانيد با فرستادن مطلب برای وبلاگ گروهی peaceiran.blogspot.com به پربارتر شدن آن کمک کنيد.

سيما شاخساری:"Dear all,
As the news about a possible military attack on Iran has been appearing in
the media, some Iranian bloggers have started to mobilize and show their
preemptive dissent. In order to reach the English-speaking people in Europe
and North America, two group-blogs (in English) were formed this week. The
goal of both blogs is to let the world know that unlike what the Bush
administration would like us to believe, Iranians are not sitting in front
of their televisions, cheering for the U.S. military to come and bring them
democracy!
One of the blogs, No War on Iran, is written by four Iranian graduate
students
in Jordan, The U.K., and the U.S. The url is:
http://www.nowaroniran.com
The other blog, Iranians for Peace
(http://peaceiran.blogspot.com) is open
to submissions by anyone who wants to write against war. The organizers of
this group-blog are based in Iran and the U.S. and the articles come from
all over the world.
Please visit these blogs and read what Iranian bloggers who are concerned
about a military attack on Iran have to say. If you have a blog, please give
a link to these blogs; and if not, circulate this message widely. We are
hoping that our voices of dissent can reach as many people as possible.
Thank you,"


پی نوشت يک: خيلی خوبه اگر کسی بتواند يک ليست از ايميل های سازمان ها و وبلاگ نويسان سرشناس به زبان انگليسی به همراه لينک آن سازمان و وبلاگ تهيه کند تا ديگران بتوانند از آن ليست برای ارسال پيام هايشان استفاده کنند.

پی نوشت دو: اين کار به وسيله گروهی آغاز شده که اکثرشان را من نمی شناسم و متاسفانه علارغم ميل باطنی ام هنوز فرصت نکردم که هيچ کمکی هم بهشون بکنم. شايد يکی از آخرين کسانی هم که راجع به اين دو وبلاگ مطلب نوشته يا به آنها لينک داده من هستم. بنابرين ترا بخدا فکر نکنيد که باز من خودم را انداختم جلو و می خواهم جريان سازی کنم و موج درست کنم و از اين دست حرف ها. من مخالف جنگم. از کار اين دوستان خوشم آمده. براشون تبليغ می کنم و هر کاری که از دستم بر بياد انجام ميدم تا صداشون شنيده بشه. همين. شما هم اگر مثل من فکر می کنيد همين کار را بکنيد. باز هم همين! چقدر همين!!