.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Sunday, May 08, 2005

پينگ پينگ

.
ـ ببخشيد بی موقع زنگ زدم (پينگ کردم).
ـ ...
ـ آخ آخ! سر شام بوديد؟ شرمنده!
ـ ...
ـ هيچی، کاری نداشتم. فقط می خواستم بگم اون مطلبی رو که اون زير می بينيد من برای عمم ننوشتم. برای شما نوشتم. اگر تا حالا نخونديد، بخونيد و لطفا اقدام کنيد.

نفرين شب يکشنبه
منو در حالی که چهار زانو نشستم و دستام رو دارم می کوبم به پاهام و سرم به سمت آسمونه و از کمر به بالام در حال حرکته پاندوليه و با صدای جيغ آلود دارم نفرين می کنم تصور کنيد.
الهی که به حق پنج تن آل عبا هر کسی که اقدام نکنه برای يک هفته شبها احمدی نژاد بياد به خوابش، براش شکلک در بياره.
الهی که به حق جده سادات هر کسی کمک نکنه تمام اون پنجاه هزار تومنای کروبی خرج دوا دکترش بشه.
الهی که به حق فاطمه زهرا در اين شب عزيز هر کی همراهی نکنه حسينيان سه تا ماچ آبکشی ازش بکنه.
الهی که ...