.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Thursday, September 30, 2004

بدادم برسيد! سوژمو بردند.

اول قسمت پائين خط را بخوانيد



تمام حقوق مادی و معنوی اثر بالا، بر اساس پروانه‌ی Creative Dumber شبکه عنکبوت، متعلق به بر ما چه گذشت است. متخلفين به مراجع معتبر قضايی معرفی خواهند شد تا گاز گرفته شوند و در صورت اصرار بر عمل مجرمانه پرونده آنها به دادگاه ويژه پاشنه کفش ارجاء خواهد شد.

بيايد! اين هم کپی رايت. قابل توجه سوژه خواران محترم که ديگر از رفتار غير هخامنشی دست بردارند و سوژه کسی را بدون اجازه بر ندارند برند عشق و حال.

گذشته از مجازات قانونی، الهی که هر کسی سوژه من را دودر ميکنه جز جيگر بگيره و هر شب شريعتمداری و مرتضوی و حسينيان سه تايی با هم بياند تو خوابش و تا خود صبح ليسش بزنند.

-------------------------------------------------------------------------------------
ای داااااااد ای هواااااااااار. بردند!!! آقا بردند. آقا من از همتون شکايت می کنم. دادگاهيتون می کنم ديگه تحملم تموم شد. الهی گرفتار لنگه کفش مرتضوی بشی فرشاد که اگه دکون ما رو توی گويا تعطيل نمی کردی الان اينجوری خوار و خفيف اين ابرام ماکروسافت و اون فميم سوژه خوار نبوديم. آقا ما به کی بريم بگيم که اين بزرگ لينک دارها تمام سوژه ها رو قبل از اينکه در بياد رو هوا می زنند آخه بابا درسته که ما يک وبلاگ زيرپله ای بيشتر نداريم و زورمون به اين گويايی ها نميرسه ولی بالاخره ما هم حق ثبت سوژه که داريم.

دارم به همگی اخطار ميکنم. هخا را برداشتيد ما هيچی نگفتيم. قبل از اون حسنی را زديد پشت قبالتون بعد هم گفتيد هر کی حسنی بشه فلان و بهمان، باز ما هيچی نگفتيم خدا به سر شاهده که اگر بذارم اين حسين خوشگله را از چنگ من در بياريد. با چنگ و دندان باهاتون می جنگم تا اين سوژه را حفظ کنم. همين امروز هم ميرم سوژم را ثبت می کنم، کپی رايتش را هم می گيرم می زنم سردر وبلاگم آنوقت ببينم شما و گويا جونتون چطوری می خواهيد از چنگم درش بياريد.

حالا خود تون کم بوديد, سر اين حسين سيمکش الحمدلله دست هم زياد شده. چپ می جنبی می بينی ملت دارند سوژه بدبخت را جر ميدند از بس يکی داره از اين ور ميکشه اون يکی از اون ور. آخه مگه شما خود تون کس و کار نداريد که آويزون سوژه ثبت شده ملت ميشيد.