.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Tuesday, February 15, 2005

از مسابقه مقاله نويسی وبلاگی چه خبر

چند وقت پيش اين موضوع را مطرح کردم و از شما درخواست کمک کردم. خوشبختانه تا به حال د و تا از دوستان حاضر شدند که به عنوان اسپانسر جايزه اين مسابقه را (غالب رايگان با طراحی اختصاصی) تأمين کنند. از جمع بندی پيشنهاداتی که راجع به مسابقه رسيده بود به اين نتيجه رسيدم که موضوع مقاله - آيا با لزوم مجازات اعدام در جامعه موافقيد يا نه؟ اگر نه، پشنهاد جايگزين چيست؟ - مورد قبول اکثر دوستان هست و می تواند گزينه نهايی باشد. بنابراين دوستانی که می خواهند شرکت کنند می توانند از همين الان خودشان را گرم کنند.

تنها دو موضوع مهم باقی مانده که بايد از شما کمک بگيرم. يکی داوران مسابقه که هنوز به جمع بندی نهايی نرسيدم. البته پيشنهاداتی شده ولی باز هم اگر شخص خاصی مد نظرتون هست لطفا معرفی کنيد.

از همه اينها مهم تر حمايت تبليغاتی از اين مسابقه است. واقعييت اينه که اين کار از عهده من به تنهايی خارجه و نياز به حمايت شما دارم. دوست دارم که اين را به عنوان يک کار گروهی در نظر بگيريد و همه از آن حمايت کنيد. اين کار اگر اعتباری داشته باشد تنها و تنها از اعتبار حضور شماست. البته هنوز زوده ولی اميدوارم با شروع اين مسابقه حمايت و همکاريتان را از من دريغ نکنيد.

منتظر پيشنهادات شما هستم. لطفا تا زمان قطعی شدن کار مقاله نفرستيد.
atamadon@gmail.com