.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, May 13, 2005

ل مثل لينک

.
هاله خداحافظی کرد! اگر اين کار به دليل گرفتاری های شخصی باشه از ديد من کاملا قابل درکه و خود من هم به همين دلايل به زور دارم خودم را می کشونم. ولی اگر به دليل مسائل حاشيه ای داخل وبلاگستان باشه اصلا برای من قابل قبول نيست. در حالت دوم توجه هاله را به کامنتی که ديروز خودش پای مطلب يک خسته ديگه گذاشته جلب می کنم و ازش می خوام که برگرده و ديگه هم از اين شوخيا نکنه.

رفيق عزيز ورود شما را به ربع قرن دوم گرفتاری ها تبريک می گم.

ليگ خيلی خيلی حرفه ای به اين می گند. ايران ورزشی:
"بازيكنان دو تيم در رختكن مشغول آماده كردن خودشان هستند كه قسمتى از سقف رختكن استقلالى ها فرو مى ريزد. تماشاگرى از آن بالا به داخل رختكن آبى ها مى افتد. بازيكنان استقلال متعجب شده اند و البته كمى هم ترسيده اند اما هيچ اتفاقى نمى افتد. نه براى استقلالى ها و نه براى آن تماشاچى."

راستی مجتبی را که فراموش نکرديد. لطفا به دوستانتون هم توصيه کنيد که امضا کنند.