.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Friday, July 02, 2004

کولين پاول و اجرای رقص و آواز محلی در اندونزی



در جريان دهمين اجلاس منطقه ای آسيا(ARF) در اندونزی کولين پاول وزير امور خارجه آمريکا با لباس کارگران آمريکايی به اجرای آهنگ و رقص بر روی صحنه پرداخت.



مدعووين اين اجلاس به طور سنتی بعد از پايان بخش های رسمی و بحث های جدی در مورد امنيت منطقه به رقص و پايکوبی می پردازند. در اين مراسم کولين پاول به همراه تعدادی ديگر از اعضای هيات نمايندگی ايالات متحده در حالی که لباس های محلی پوشيده بودند به اجرای يکی از آهنگ های راک کلاسيک دهه هفتاد آمريکا به نام YMCA پرداختند. کولين پاول و ديگر همکارانش در حضور وزرای خارجه بيست و سه کشور دنيا و ساير مدعووين ميخواندند:
``President Bush, he said to me, Colin I need you to run the department of state. We are between a rock and a hard place,''



از ديگر خوانندگان اين مراسم ميتوان به وزير امور خارجه هند اشاره کرد که پيش از رفتن به روی صحنه گفت: من نگرانی از بابت خواندن ندارم ولی فکر ميکنم مدعووين بايد نگران باشند.

همچين والری لوروف وزير امور خارجه روسيه با اجرای ترانه معروف زيردريايی زرد از گروه بيتل ها مورد تشويق حضار از جمله روسی تبار های حاضر در مراسم قرار گرفت.

در اينجا ميتوانيد فيلم کوتاهی از هنرنمايی کولين پاول را ببينيد.

منابع: Guardian Unlimited , Yahoo & AP