.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Monday, January 24, 2005

حمله نظامی آمريکا و هشدار هفت ماه پيش من

با آغاز دور دوم رياست جمهوری بوش و آغاز به کار کندليزا رايس در وزارت امور خارجه احتمال حمله نظامی به ايران بيش از پيش قوت گرفته. اين موضوع را من هفت ماه پيش در طی دو مقاله تحليلی پيش بينی کرده بودم و ضجه و مويه کردم که برای بيرون راندن بوش از کاخ رياست جمهوری همتی همه جانبه لازم است . همان موقع هم خيلی دنبالش را گرفتم؛ از ايميل زدن به ابطحی و آرمين و چند اصلاح طلب ديگر گرفته تا تماس گرفتن با بسياری از سايت های معتبر برای پوشش خبری اين موضوع مهم؛ ولی از آنجايی که آن زمان هم مثل حالا حرف ما خريداری نداشت و کسی آنرا جدی نمی گرفت به غير از يکی دو تا واکنش ازسربازکنی، که يعنی بارک الله! خيلی خوب نوشتی، هيچ نتيجه ای حاصل نشد. بعد هم که بوش برنده شد و حالا هم که شمارش معکوس برای حمله نظامی آمريکا.

به هر حال تمنای من اين هست که اين دو مطلب من را بخوانيد و قضاوت کنيد که از هفت ماه پيش که حمله نظامی آمريکا به ايران اظهر من الشمس بود تا به امروز چه کارهايی بايد انجام می شده، که نشده و چه کارهايی نبايد می شده، که شده.

نایکوئيست، شريعتمداری جمهوری خواهان آمريکا و طرح حمله نظامی به ايران Saturday, June 26, 2004

فرق اين توبميری با توبميری های ديگه Friday, July 23, 2004