.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Sunday, April 17, 2005

اخبار پشت پرده از انتخابات رياست جمهوری

.

ـ بر اساس گزارش منابع موثق. ميتينگ بزرگ انتخاباتی سردار قاليباف در سالروز هجده تير در کوی دانشگاه تهران و در حضور جمع زيادی از هواداران برگزار خواهد شد. شنيده ها حاکی از آن است که دانشجويان برنامه استقبال گسترده ای را از ايشان تدارک ديده اند. از جمله اين برنامه ها اجرای زنده سرود عمو قاليباف است که به صورت جمعی دست در دست هم و در حضور سردار خوانده خواهد شد. بخشی از شعر اين سرود:
عمو قاليباف
بــــــــــــله
مهمل به هم بافتی؟
بــــــــــــله
با گروه فشار ساختی؟
بــــــــــــله
دهن کو رو صافتی؟ (صاف کردی در زمان تنگی قافيه)
بــــــــــــله
چی چی آوردی؟
ريش تراش نو
با صدای چی؟
قيژژژژژژژژژژ

ـ از سوی ديگر گزارش های خبری حاکی از آن است که محمد رضا گلزار چهره معروف سينما و موسيقی و مد که پيش از اين کانديداتوری خود را اعلام کرده بود با قطعی شدن حضور مهندس احمدی نژاد از ادامه مبارزات انتخاباتی انصراف داد. وی در مصاحبه مطبوعاتی که به همين منظور ترتيب يافته بود اعلام کرد که با توجه به حضور مهندس احمدی نژاد و تيپ و چهره برتر ايشان ديگر شانسی برای پيروزی من باقی نمی ماند. وی تأکيد کرد که ظاهر زيبا و تيپ خوب يکی از کليدی ترين عناصر برای پيروزی در انتخابات است و تا پيش از حضور احمدی نژاد من از شانس بالايی برخوردار بودم ولی اکنون با توجه به حضور احمدی نژاد و حاميانش ديگر شانسی برای پيروزی من نيست.




در همين ارتباط گفته می شود که دو کمپانی بزرگ مد و طراحی لباس به نامهای آرمانی و ورساچی با عقد قراردادهايی با شهردار خوش چهره تهران و در ازای تعهد ايشان به پوشيدن لباس های اين دو کمپانی حاضر شدند که کليه هزينه های انتخاباتی اين کانديدا را متقبل شوند.

ـ بر اساس آخرين نظرسنجی ها تنها ظرف چند روز پس از انتشار عکسی از دکتر معين با آستين کوتاه محبوبيت اين کانديدا به طور قابل ملاحظه ای در ميان مردم افزايش پيدا کرده. شنيده ها حاکی است که ديگر کانديداها هم سخت به تکاپو افتاده اند برای لحاظ کردن اين نوع تبليغات در برنامه های انتخاباتيشان.



ـ گفته می شود که لاريجانی کانديدای اصول گرايان چندين عکس تبليغاتی با شرت کوتاه و تيشرت تايتانيک به بازار عرضه کرده و در حال حاضر در کليه دکه های روزنامه فروشی معتبر در کنار عکس های آميتا باچان و نيکی کريمی و هديه تهرانی و داريوش و کريم باقری در اختيار علاقمندان است.

ـ در همين ارتباط و بر اساس يک خبر تاييد نشده رفسنجانی و ولايتی دو کانديدای ديگر پوسترهايی در ساحل دريا و با بيکينی و دمپايی لاانگشتی آماده ارائه به بازار کرده اند. شنيده ها حاکی است بعضی از اين عکس ها پيش از توزيع عمومی از طريق نامعلومی لو رفته و اکنون همانند عکس های پاريس هيلتون و بريتنی اسپرز در سايت های غير اخلاقی و در بين کاربران اينترنت دست به دست می گردد.

ـ مهرعليزاده رئيس سازمان تربيت بدنی و يکی ديگر از نامزدها پا را از اين هم فراتر گذاشته و توسط عکاسان حرفه ای ميدان توپخانه و به وسيله پيشرفته ترين تکنيک های مونتاژ، پوستری تهيه کرده که سر اين کانديدا را بر روی بدن آرنولد در حين اجرای فيگور معروف به آفتابه نشان می دهد. در زير اين پوستر شعار انتخاباتی اين کانديدا نگاشته شده با اين مضمون که حتی آرنولد هم در ستاد انتخاباتی من است.

ـ بر اساس گزارش منابع خبری، رفسنجانی در آخرين مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که با توجه به نظرسنجی های موثق دوستان از آنجا که هيچ چهره ای را در اين انتخابات محبوب تر از خود نمی بيند خود را مکلف به حضور در صحنه می داند. وی تصريح کرد که تنها در صورتی خود را کانديد نمی کند که چهره ای محبوب تر از خود را در صحنه بيبيند. وی در پاسخ به اين سوال يک خبرنگار که پرسيد مگر چهره ای را در ايران وجيه المله تر و محبوب تر از خود می شناسيد؟ پاسخ داد البته زياد نيستند ولی يکی دو نفر از جمله آقای فلاحيان و جنتی و يا خانم شهناز تهرانی را می توانم نام ببرم.

1 Comments:

  • تو که همه رو کوبیدی

    پس کی رو قبول داری؟

    حداقل یک مقایسه میکردی

    اگر هیچ کدوم رو خوب نمیدونی

    حداقل بگو کدوم بده و کدوم بدتر

    ممنون

    By Anonymous Anonymous, at 10:27 PM  

Post a Comment

بازگشت به صفحه اصلی