.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Thursday, September 16, 2004

توضيح در مورد مطلب قبلی

لينک های انتهای مطلب قبلی بسيار کامل تر شده. چندين منبع انگليسی اضافه کردم که فکر می کنم اگر حتی همين لينک ها را هم پشت هم رديف کنيد و به اين فهرست ايميل بزنيد کافی باشد.

ممنون از همه دوستانی که بعد از مطلبی که ديروز نوشتم لطف کردند و اثبات کردند که شرافت و انسانيت و کمک به همنوع توی ما هنوز نمرده. درود می دهم به همه اين دوستان. درود به ساده تر از آب. درود به ققنوس. درود به آن چشمان عزيز نظاره گر. درود به ناظم. و درود به تمام آنهايی که ايميل زدند و حمايت کردند. دم همگی شما گرم و شرمنده اگر اسمی از قلم افتاده.

در ضمن بايد از دوستان عزيزم در وبلاگ گروهی و بسيار ارزشمند فانوس عذرخواهی کنم که علارغم اينکه جزو اولين ها بودند که به مطلب انگليسی حسين لينک دادند؛ در مطلب من اسمشان از قلم افتاده بود.

عزيزان ديگری که لينک دادند
شادی شاعرانه بزرگوار که من معتاد به نوشته های زيبايشم.
ياشا عزيز که گلايه بسيار بجا و درستی هم کرده. ای کاش که همه حداقل در زمان گرفتاری به يک اندازه به يکديگر بها می داديم.
عاليجناب ايکس که مدتيست کمکار شده ولی برای کارهی مثبت جمعی هميشه آماده است.
يک کرمانشاهی دلاور.
باز هم اگر کسی از قلم افتاده شرمنده.