.comment-link {margin-left:.6em;}

بر ما چه گذشت

همه چيز از همه جا و البته خاطرات جوانی ـ عليرضا تمدن

Saturday, April 23, 2005

سه مطلب نامرتبط ولی مرتبط

.
- بعد از مدتی سکون و سکوت خوشحالم که صادق عزيز پا پيش گذاشته و در تدارک راه اندازی جلسه چهارم وبلاگ نويسان در پالتاک است. آنهايی که از نحوه اداره جلسات قبلی و موضوع جلسات و تعداد مديران و صدای بد و هزار تا چيز ديگر انتقاد می کردند، درخواست های چندين و چند باره من و ناصر و باقی دوستان برای مشارکت در کار و ارائه راهکار را بی پاسخ گذاشتند. الان هم توقع مشارکت از اين دوستان نيست. تنها خواهشم اينه که با انتقاد بی موقع باعث دلسردی بچه هايی که وقت می گذراند و زحمت کار را به عهده می گيرند نشوند.

- فرناز در گفتگو با اسدالله علیمحمدی از مجموعه گ ف ت گ و ه ا ی خواندنی وبلاگ بيلی و من به يک گرفتاری بزرگ وبلاگستان يعنی کامنت های کثيف اشاره کرده. گرفتاری بزرگی که ريشه در عقده و حسادت داره و در تمام ما نسل بعد از انقلاب کمابيش نهادينه شده که خوشبختانه بسياری از ما بر آن فائق شديم و بسياری هم مثل همان چند کامنت گذار زير مطلب همچنان گرفتار اين بيماری هستيم.

- سام ضيايی که خودش در پشت صحنه فيلم اسکندر بزرگ اليور استون حضور داشته گزارشی خواندنی تهيه کرده که حاوی نکات جالبی است. يکی از موارد ناراحت کننده در اين گزارش اشاره ايست که سام به عدم درک کار جمعی و اعتراضات بعضا بيجای گروه ايرانی همکار در پروژه می کند. بخوانيد